shahlataji مدیر استارتر عضویت: 1402/02/02 تعداد پست: 902 عنوان تلخی غذا 83 بازدید | 6 پست دوستان چند روزه هرچی میخورم تلخه حتی شیرینی که میخورم اخرش تلخه به نظرتون برای چی میتونه باشه 💙💙💙💙 1402/02/08 | 14:46 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
shahlataji مدیر استارتر عضویت: 1402/02/02 تعداد پست: 902 اگر باردار نیستی میتونه مربوط به کیسه صفرات باشه دو ماه پیش سنپگرافی دادم گفت خوبه 💙💙💙💙
shahlataji مدیر استارتر عضویت: 1402/02/02 تعداد پست: 902 معده ات اسیده معده ت یا صفرات زیاد شده ترش اصلا نمیکنم فقط ته گلوم احساس تلخی میکنم 💙💙💙💙
فییوناا عضویت: 1397/03/03 تعداد پست: 14445 ترش اصلا نمیکنم فقط ته گلوم احساس تلخی میکنم رب نداره ریفلاکس و طبع بدنت صفرا باشه این طور میشی یا وقتی من غذا با طبع سرد یا گوشت گوساله بخورم صبح دهنم تلخه
shahlataji مدیر استارتر عضویت: 1402/02/02 تعداد پست: 902 رب نداره ریفلاکس و طبع بدنت صفرا باشه این طور میشی یا وقتی من غذا با طبع سرد یا گوشت گوساله بخورم صب ... خب باید چکار کنم حتی اب نمیتونم بخورم 💙💙💙💙