بچه ها سلام
جریان از این قراره که من نامزدم پنج شنبه جمعه سرکار نرفت
گف میخام کمک بابام بدم ی دیوار تخریب کنم و....
گفتم باشه و از شوخی این حرفارو بهش زدم
اونم جدی گرفت از ساعت 7صبح تا شب پیام نداد
منم تحویلش نگرفتم گف اصلا گوشی دستم نبود آیا راست گفته؟
امروزم ساعت 6ی پیام داد رفت هنوز پیام نداده
سرکار نرفته داره کمک باباش میده
بنظرتون من پیام بدم بگم خستع نباشی یا نه
چون من شوخی کردم استیکر خنده هم گذاشتم اون سریع جدی گرفت
گف تو منظورت اینه که فردا ازدواج کردیم نباید بری خونه بابات
بنظرتون چیکار کنم؟ 