2777
2789
عنوان

چقدر وقیح شدن!!!!

1022 بازدید | 58 پست

چقدر این چیزا عادی شده و آدما وقیح شدن که تایپک میزنن چطوری رابطه دو نفرو خراب کنم، دوست داشتنشون دو طرفس چجوری کاری کنم اونو دوست نداشته باشه

باورم نمیشه!!! 

نباید واقعا این چیزا عادی شه اونقدری که بیان راجبش نظر بخوان

آقایون دعوت به دوستی ندن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا حق گفتی

می‌شه واسه رسیدن به آرزوم یه صلوات بفرستی؟❤️‍🩹‏آلیس مونرو راجع به دوره‌ی افسردگیش اینطور نوشته که:«‏ آنچه از دستم بر می‌آمد با آنچه دلم می‌خواست انجام دهم منافات داشت...! »‏شاید این بدترین حسی باشه که یه آدم می‌تونه تجربه کنه!
بچه مدرسه ای بود بابا بیخیال


آخه این بچه بود ولی واقعا چون برای دوست ۲۵ ساله خودم پیش اومده و الان با قرص اعصاب زندگی می‌تونه کنه خیلی ناراحت کنندس

آقایون دعوت به دوستی ندن
اونوقت وقتی میگیم مقصر اصلی خیانتها زنها هستن به خانمهای فمینیست بر میخوره

بله خانمهای ک پر ن از حسادت و کینه ورزی متاسفم برای همنوعم 

دوستان دعا کنید از ته قلبتون شوهرم ی کار خوب پیداکنه و چشماش بخنده 🙏🙏💚

انسانم آرزوست

من  مصی ام، ۲۵ ساله،  یک عدد نومزد(همسر)دارم که بعد از کلییی سختی بهم رسیدیم(همون جمله کلیشه ای) 😅🤷🏻‍♀️ ناقص بودن ضعف ما نیست طبیعت ماست 🤍🌱🦋 سعی میکنم انسان بهتری نسبت به گذشته ی خودم باشم 🌱🦋 نماد من 🦋 اس،  به منظور رشد و تغییر مثبت.  علاقه مند به مطالعه هستم📚 هیچ انسانی کامل نیست خودت رو بپذیر با تمام نقص هایت 💎 زندگیم ازونجایی شروع شد که درک کردم من یه انسان متوسطم هوش متوسط، زیبایی متوسط، پول متوسط و..سعی کردم با همین متوسط بودن بهترین نسخه از خودم باشم 🌱🤍    به خودم آمدم انگار تویی در من بود این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود ❤هرکسی از ظن خود شد یار من 🤍 farfalla🦋

بچه مدرسه ای بود بابا بیخیال

دختر ۱۶ ساله دیدم ک اونی ک میگفت عاشقتم ولش کرد و پسره رفت با یکی دیگه ازدواج کرد بعد اینا فامیل بودن ، دختره عروسی اینا میخندید و خوشحال بود بهش گفتم تو مگه اینو دوست نداشتی 

جوابی داد ک با خودم گفتم هیچی ب سن نیست 

گفتش که حالا ک مال نشد و مال یکی دیگه شد نباید من زندگیش رو خراب کنم من چنین حقی ندارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز