2777
2789
عنوان

یادگیری مهارت....

316 بازدید | 26 پست

سلام دوستان من سی و پنج سالمه و مجردم .از طرفی بیکار هم هستم.حالا میخوام یک دوره کامپیوتر  شرکت کنم که مهارتی داشته باشم اما موقع یادگیری همش به خودم میگم سنم بالاست و یاد نمیگیرم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

درسته که تو سن کم زودتر ادم یاد میگیره ولی اینجوری نیست که مثلا تو 35 سالگی یاد نگیری فقط تلاش بیشتری میخواد

چرا با کوچکترین حرفش رنجیدی؟چون صاحب کلمه زیاد برام ارزشمند بود!💔

من کامپیوتر بلدم . مدرک هم دارم . اما به دردم نخورد 


کلاس زبان رفتم . اما بازم به دردم نخور . درسته الانم  ادامش میدم  اما بی فایده . فوقش برم زبان تدریس کنم با پول ناچیز و خستگی فراوان و.... 


مهارتی مثل خیاطی خوبه . کار نکنی باز لباسای مختلف برای خودت همسرت بچت مادرت پدرت میتونی بدوزی :( 

البته من خیاطی خوشم نمیاد .چون فکرم زیاد مشغوله تمرکز ندارم و...


ارایشگری هم نه . چون فامیلا اکثرا ارایشگری یاد گرفتن کارشونم عالیه . اما  مشتری نداشتن جمع کردن 



شفامو میخوام دعا کنید .اگه رفتید زیارتگاه  دعا کنید .  اگه خواستید زیارت عاشورا و دعای توسل یا حتی سوره حمد بخونید اسمم سمیرا . 

خب همش با خودم میگم سن و سالی ازم گذشته.انگار خسته ام همش


مامان من تو ۳۳رفت فوق گرفت ...

رشته حسابداری 

الان میگه میخوام برم 

روانشناسی بخونم 

من حسابم ز همه مردم این شهر جداست من امیدم به خدا بعد خدا هم به خداست💜🙂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز