زیرمیزی مدیر استارتر عضویت: 1398/09/13 تعداد پست: 13445 عنوان ۳۰۰خوبه؟ 116 بازدید | 4 پست مامان همکلاسی پسرم پیشنهاد داده برا روز معلم ۳۰۰بذاریم برا معلم اصلی.معلم قرآن .معلم ورزش وگل وشیرینی جون عمتون درخواست ندین🤪 1402/02/06 | 22:21 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
زیرمیزی مدیر استارتر عضویت: 1398/09/13 تعداد پست: 13445 خوبه من معلمم فک کنم نفری ۵۰ هم ندن بنظر من زیاده ولی اکثریت راضین منم مجبورم جون عمتون درخواست ندین🤪
جیگولپگول عضویت: 1401/12/20 تعداد پست: 599 ما ۱۰۰دارم جمع میکنم دوتا معلم داریم چه موجود وحشتناکی است آدمی که تمام وکمال خودش را قبول داشته باشد!