2789
عنوان

بیاین کمک

315 بازدید | 41 پست

سلام بچه ها من امروز رفتم بیرون سر چهار راه ها اسفند دود کن های ناجوری دیدم کارتن خواب بودن از یکی در رفتم ولی از یکیشون نشد همه طرفم ماشین بود آمد دور ماشین چرخید شیشه ها بالا بود در قفل حالا همش حس میکنم اگر خودش مالیده باشه به ماشین چکار کنم ماشین هم در آفتاب نیست که در پارکینگ خودم که حالم بد شد چون وسواس هم دارم لباس هام انداختم لباسشویی دوش گرفتم ولی همش حس میکنم الان ماشین کثیف و اینا میکروب شده باشه تا کی میمیره 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

حرفی ندارم☹

درساحل زندگی قدم میزدم،همه جا دو رد پا دیدم،جای پای من و خدا،به سخت ترین لحظات که رسیدم،فقط یک جای پادیدم،گفتم خدایا درسخت ترین شرایط مرا تنها گذاشتی،ندا امد تورا در سخت ترین شرایط به دوش کشیدم....
نگران نباش اون ایدز ندارن که بهت منتقل شده باشه واقعا در عجبم از طرز فکرت😐

نیومده ایشون رو نماییده ک ایدزش ب این بره ، 😂

چشمانت جای دگر بود و غمت کنج دلِ مـا...  من آن دیوانه ی دیروزم امٓا بُـردبار..  کاربری دست۲نفره یه خانوم خونه و یه دخترِ خونه😁
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز