mohaddese7276 مدیر استارتر عضویت: 1397/11/02 تعداد پست: 138 عنوان بارداری 96 بازدید | 18 پست سلامدوستان من تازه باردار شدم ماه های اولم ، زیر دلم درد میکنه به خصوص سمت راستمنگران کننده نیست؟ 1402/02/06 | 19:41 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mohaddese7276 مدیر استارتر عضویت: 1397/11/02 تعداد پست: 138 نه منم این طور بودم امروز از دکترم پرسیدم عادیه اخه تنبلی تخمدان هم داشتم
amili99 عضویت: 1399/04/10 تعداد پست: 834 بله عادی من الان وارد ماه سوم شدم هنوز درد دارم مث دردهای پریودیه دکترم گفت عادیه چه پیچیده و درهم گره خورده درونم...
ماهیقرمز۶۷۶۷ عضویت: 1401/08/18 تعداد پست: 2520 عزیزم من الان یه هفته مونده به پریودی بعد الان دوروزهحالت تهوع دارم معدم درد میکنه هرچی دارو معده میخورمخوب نمیشه به نظرت باردارم خدایا شکر
mohaddese7276 مدیر استارتر عضویت: 1397/11/02 تعداد پست: 138 دکترمم برای ۲۳م سونو نوشته برامبرحسب تاریخ پریودم ۵هفته و ۵روزم
ساررراااا عضویت: 1400/12/18 تعداد پست: 1859 نمیخوام نگرانت کنم ولی بارداری خارج رحمی نباشه اینو به دکترت بگو بررسی کنه خیالت راحت بشه
mohaddese7276 مدیر استارتر عضویت: 1397/11/02 تعداد پست: 138 عزیزم من الان یه هفته مونده به پریودی بعد الان دوروزه حالت تهوع دارم معدم درد میکنه هرچی دارو معده ... اگه اقدام هم داشتی به نظرم دارو نخور ، بذار از موعودت بگذره ازمایش بده
mohaddese7276 مدیر استارتر عضویت: 1397/11/02 تعداد پست: 138 نمیخوام نگرانت کنم ولی بارداری خارج رحمی نباشه اینو به دکترت بگو بررسی کنه خیالت راحت بشه والا تا من بگم خودش گفت درد های شبیه پریودی طبیعیه اما شدید شد برو سونو
ساررراااا عضویت: 1400/12/18 تعداد پست: 1859 اگر خونریزی نداری احتمالش خیلی کمه ولی اینم بررسی کنن خیالت راحت میشه اینو نگفتم که نگران بشیااحتمال بارداری خارج رحمی فقط 1 درصده
ماهیقرمز۶۷۶۷ عضویت: 1401/08/18 تعداد پست: 2520 اگه اقدام هم داشتی به نظرم دارو نخور ، بذار از موعودت بگذره ازمایش بده اره اقدام داشتم خدایا شکر