2777
2789
متاسفانه بلهدیدم تاپیک قبلی تو. در مورد جفت گیری حشرات بود تحقیقت؟ اگ ت مدرسه ای ک دخترونه‌س اگرم ...

الان فهمیدم چه خبره 😐😐😐😐😐😐😐😐😐

این تاپیک دوست عزیز، این تاپیک کتابی رو گذاشته که هیچ کتابی مثلش تا به حال نخوندم، با خوندنش فهمیدم که ما چه قدر از امام زمانمون غافل بودیم. در حالی که آقا جان هر ثانیه به یاد ما بودند. خوشحال میشم شما هم این کتاب رو بخونین. اللهم عجل لولیک الفرج🌱دوست عزيزی که امضامو میخونی لطف کن برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان یه صلوات بفرست و اگر دوست داشتی بگو منم برای عاقبت بخیری و حاجت رواییتون بفرستم 🌿✨آدمی را آدمیت لازم است عود را گر بو نباشد هیزم است  .                                                                       من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی عکسی ولی با ذلت و خواری پی کو کو نمیگردم ... اگر کامنتی گذاشتم ناراحت شدی بهم بگو من قصدم ناراحتی هیچکدومتون نیست🌿 تو تاپیک های بازی و سرگرمی و مذهبی اگر تونستین تگم کنین 🌱 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


همه دوستام همینو میگفتنن😑😂😂 خیت شدم افتضاح

😁😁😁😁

این تاپیک دوست عزیز، این تاپیک کتابی رو گذاشته که هیچ کتابی مثلش تا به حال نخوندم، با خوندنش فهمیدم که ما چه قدر از امام زمانمون غافل بودیم. در حالی که آقا جان هر ثانیه به یاد ما بودند. خوشحال میشم شما هم این کتاب رو بخونین. اللهم عجل لولیک الفرج🌱دوست عزيزی که امضامو میخونی لطف کن برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان یه صلوات بفرست و اگر دوست داشتی بگو منم برای عاقبت بخیری و حاجت رواییتون بفرستم 🌿✨آدمی را آدمیت لازم است عود را گر بو نباشد هیزم است  .                                                                       من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی عکسی ولی با ذلت و خواری پی کو کو نمیگردم ... اگر کامنتی گذاشتم ناراحت شدی بهم بگو من قصدم ناراحتی هیچکدومتون نیست🌿 تو تاپیک های بازی و سرگرمی و مذهبی اگر تونستین تگم کنین 🌱 
😭😭😭😭 اره مدرسه دخترونم ولی الان حذفش کردم تموم شده دهن اونایی که دیدنو نمیشه بست

اونجا بد بود که سرکلاسی که ده نفرش پسر بودن رفیقم رفت ارائه‌ در مورد تستیس بده اونم با پاورپوینت پر عکسش..

و من چقدر ازش با اون عکسا فیلم و عکس گرفتم😂😃



اینکه چیزی نیس الکی فکرتو درگیر نکن  اونام منحرفن دنبال یچیزن بحث باز بشه حرف بزنن

دحترای دبیرستانی فقط دنبال سوژن

بنظرم خیلی هم عکس خوبیه برای تحقیق

مرگ بر اسرائیل کودک کش. به سرنوشت دشمنان اباعبدالله مبتلا بشی نکبت کودک کش😠
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش