2777
2789

دختر منم سه ماه دیگه سه سالش تموم میشه هنوز پوشکه

البته در روز چند بار میبرم جیشش میگیرم ولی کامل جدا نشده به خصوص شب ها تو خواب جیش میکنه زیاد

سـکــوتت را نـدانــستـم...نـگاهــم را نـفـهمـیدی...نـگــفـتم گـفـتـنی هـارو...تـو ام هــرگـز نـپرســیدی...🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شبا خشکه؟

وقتی از پوشک گرفتی دوباره نبند

جایزه و..براش تهیه کن 

دستشویی و خوشگل کن 😄تا جذاب باشه براش یا شمع ببر ردشن کن فوت کنه.

در کل اگه شب خیس میکنه یعنی هنوز آماده نیست


الهی شکر..لطفا برای سلامتی همه بچه ها صلوات بفرستید ..ممنون

منم دخترم و یک ماه و نیم از پوشک گرفتم، ولی تا ازش غافل میشم و بهش یادآوری نمیکنم خراب کاری می‌کنه ، نمیدونم چکار کنم ، کار های لازمه یا خودش خود بخود درست مشه

دنیا برای پولدارها و خشگلاس ، من به دنیا اومدم که دنیا خالی از تماشاگر نباشه... 💔💔💔💔
دختر منم سه ماه دیگه سه سالش تموم میشه هنوز پوشکه البته در روز چند بار میبرم جیشش میگیرم ولی کامل ج ...

وقتی شب تو خواب جیش میکنه یعنی آماده نیست

سعی کن ازغروب به بعد چیزای آبکی زیاد بهش ندی

آب هم میدی کم بده

الهی شکر..لطفا برای سلامتی همه بچه ها صلوات بفرستید ..ممنون
شبا خشکه؟ وقتی از پوشک گرفتی دوباره نبند جایزه و..براش تهیه کن  دستشویی و خوشگل کن 😄تا جذاب ...

شبا هم گاهی ن

بخدا کلافم

وقتی ام دسشویی میکنه میگ من ک گفتم مای بی‌بی کن

منم دخترم و یک ماه و نیم از پوشک گرفتم، ولی تا ازش غافل میشم و بهش یادآوری نمیکنم خراب کاری می‌کنه ، ...

من داره نزدیک دو سال میشه از پوشک گرفتم اما هنوز باید سر ساعت حواسم باشه ببرمش وگرنه..

بهش میگم باید پیش دبستان بری اونجا میخوای چ کنی آخه

الهی شکر..لطفا برای سلامتی همه بچه ها صلوات بفرستید ..ممنون
وقتی شب تو خواب جیش میکنه یعنی آماده نیست سعی کن ازغروب به بعد چیزای آبکی زیاد بهش ندی آب هم میدی ...

اره منم حس میکنم هنوز کامل آماده نیس عجله هم نمیکنم

ولی تلاشم و میکنم

اخه خییییلی آب و مایعات میخوره نمیتونم بهش ندم 


سـکــوتت را نـدانــستـم...نـگاهــم را نـفـهمـیدی...نـگــفـتم گـفـتـنی هـارو...تـو ام هــرگـز نـپرســیدی...🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز