2789
عنوان

ریزش موی شدید

239 بازدید | 8 پست

سلام 

بچه ها من توی سال گذشته سه بار کرونا گرفتم و از اون روز به بعد  ریزش موی شدید دارم این به کنار 


موهای من تا وسط کمرمه و به هیچ وجه رشد نمیکنه ینی  از اینی که هست بلند تر نمیشه 

موهامم از ۹ سالگی تا الان کوتاه نکردم میشه حدود ۸ سال 

قرص زینک و ماساژ کف سر و هم امتحان کردم که موهام بلند تر بشه ولی هیچی به هیچی

موهامم فر نیست حالت داره سادس 

یکی از دوستام میگه اگه کوتاه کنم  تا سر شونم  هم ریزشش قطع میشه هم اون حالت استوپ از بین میره دوباره شروع به رشد میکنه 

بنظر شما چیکار کنم. 

راهکار دیگه ای دارید 

(کاربری پنجممم ) لایکم کنید لایک دوست ❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ازمایش بده بیین اهنی ویتامین دی یا یاهورمونی بهم نخورده 

بعد با خوردن یه سری قرصای مکشمل مثل فیتو و هیر تامین و اکتی درم و قرصای مکمل مو در کل خوردن ویتامین دی با قرص اهن امپول بیتونین هفته ای یبار بزن تا سه هفته استفاده از تونیکای مو کف سرت ماساژ بدی رو روغن تراپی روغنایی که برا ریزش خوبه 

اگه مزوتراپی و پی ار پی انجام بدی دیکه عالیه

کلا این قرص مخصوص مو هم واسه ریزش و مو دوست من موهاش ریخته واقعا نتیجه دید

شاید تو یه مشکل دیگه ای هم داشته باسب بابد برسی بشه تا اون حل نشه هزار بارم اینارو بخوری اثر نداره پس اول برو پیش متخصص 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792