2777
2789
عنوان

اونقدر

163 بازدید | 19 پست

امروز گریه کردم

که الان رفتم صورتم رو تو آینه  ببینم

یه دماغ گنده با چشمای پُف کرده با صورتی رنگ و رو رفته دیدم

دور از جونتون مثل مُرده ای که از گور فرار کرده باشه😂

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

منم زیاد گریه کردم 🤦🏻‍♀️

به نام خداوند رنگین کمان🌈                                       این اکانت از تاریخ 26/11/1401 دست منه و همه تاپیکارو گردن میگیرم...                                                                                     

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بخواب الان ، بعد گریه خواب میچسبه 😍 بازم خوبه سبک شدی ایشالا مشکلاتتم سبک بشه 🙏🏻

من الان نمیتونم بخوابم چیکار کنم؟😑😭

به نام خداوند رنگین کمان🌈                                       این اکانت از تاریخ 26/11/1401 دست منه و همه تاپیکارو گردن میگیرم...                                                                                     
گربه خوبه ولی بعدش دیگه آروم شو و دوباره برگرد به حالت خودت خوبه

ولی مشکلم هنوز هست چطوری آروم بشم

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

سردرد ؟ فیلم خوب ببین 🦦

ن فقط کارام زیاده 

سردرد از شلوغی اره هرشب دارم 

به نام خداوند رنگین کمان🌈                                       این اکانت از تاریخ 26/11/1401 دست منه و همه تاپیکارو گردن میگیرم...                                                                                     
شما از اینده خبر نداری ، به زمان بسپار همه چی تغییر میکنه قول میدم 

الان تو آینده گذشته ام هستم که فکر میکردم درست میشه اما بدتر شد

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ولی مشکلم هنوز هست چطوری آروم بشم

ارامش داشتن سخته چون احساسات اجازه نمیدن مشکلات هم هست ...دیگه نمیدونم ولی به خودت بد نکن با خودت مهربون باش مشکل خانما اصلا با خودشون مهربون  نیستن 

ارامش داشتن سخته چون احساسات اجازه نمیدن مشکلات هم هست ...دیگه نمیدونم ولی به خودت بد نکن با خودت مه ...

ممنونم

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792