این حرفا چیه دختر
از مرگ گریزی نیست ولی تا خدا نخواد هم برگی از درخت نمیفته.
ازش عاقبت بخیری بخواه و خودتو به اون بسپار
ایشالا سالهای سال صحیح و سالم برای دخترت مادری کنی.
به نظرم این حس ها به خاطر خستگی هست. شما جسمی و روحی خسته ای. یه کم به خودت استراحت بده.
حتی اگه شوهرتم نمیاد دست دخترت رو بگیر و برید مشهد.