2777
2789
عنوان

حس عجیب من

249 بازدید | 4 پست

امسال عجیب احساس می کنم عید فطر آخر هست که هستم .تو شب احیا هم فقط برای آمرزش گناه های خودم و شفاعت خودم دعا کردم دعا مادی نکردم .

عجیب حس می کنم رمضان دیگه توفیق ندارم روزه بگیرم .

یه حس بغض یه حس ناراحتی 

امشب حین اذان فقط دعا م این بود که آقا امام زمان خودش شفاعتم بکنه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام مهربونم  امیدوارم ۱۲۰ سال عمر با عزت داشته باشی سایت بالا سر دخترت باشه برای سلامتی و طول عمرت ۱۰۰ صلوات میفرستم 

تو رو خدا اینجوری حرف نزن گریه ام میگیره ..

شاید فقط احساس تنهایی میکنی 

   

این حرفا چیه دختر

از مرگ گریزی نیست ولی تا خدا نخواد هم برگی از درخت نمیفته.

ازش عاقبت بخیری بخواه و خودتو به اون بسپار

ایشالا سالهای سال صحیح و سالم برای دخترت مادری کنی.

به نظرم این حس ها به خاطر خستگی هست. شما جسمی و روحی خسته ای. یه کم به خودت استراحت بده.

حتی اگه شوهرتم نمیاد دست دخترت رو بگیر و برید مشهد. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز