من عکس میفرستم نمیاد جدیدا بعضی عکسای تاپیکای دیگم برام باز نمیشه نتمم اوکیه
برا شمام اینجوری شده؟
دخترکی شاد در من میزیست...که چونان شاپرک، به اینسو و آنسو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بالهایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵
سعی میکنم جوابایی که بهت میدم از نظر خودم منطقی باشه (دقت کن از نظر خودم) پس شمایی که اینجا تاپیک میزنی و در مورد حساس ترین چیز های زندگیت از بقیه کمک میخوای لطفا خودتم به جوابشون فکر کن و بعد انجام بده♡
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
دخترکی شاد در من میزیست...که چونان شاپرک، به اینسو و آنسو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بالهایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵
لایکم نکنید...... . . قبل از آرزو کردن از خدا بخواهید لیاقتش رو بهتون بده که بتونید نگهش دارید 😊 هر گاه عیب های خود را پذیرفتید کسی نمیتواند از آن بر علیه شما استفاده کند. خدایا اون موقع که داشتی سرنوشت های زجر آور رو مینوشتی دلت به حال اون آدم نسوخت؟
دخترکی شاد در من میزیست...که چونان شاپرک، به اینسو و آنسو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بالهایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵
اصلا نمیدونستم خوب شد گفتی😑 من از تلگرام تبدیل به لینک میکردم نمیشد
دخترکی شاد در من میزیست...که چونان شاپرک، به اینسو و آنسو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بالهایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵
دخترکی شاد در من میزیست...که چونان شاپرک، به اینسو و آنسو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بالهایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵
اینجا که میخوای عکس بزاری آخرش یه علامت مثل بز نهایت هستا بزن رو اون لینک رو بزار اونجا تا آبی بشه
لایکم نکنید...... . . قبل از آرزو کردن از خدا بخواهید لیاقتش رو بهتون بده که بتونید نگهش دارید 😊 هر گاه عیب های خود را پذیرفتید کسی نمیتواند از آن بر علیه شما استفاده کند. خدایا اون موقع که داشتی سرنوشت های زجر آور رو مینوشتی دلت به حال اون آدم نسوخت؟
دخترکی شاد در من میزیست...که چونان شاپرک، به اینسو و آنسو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بالهایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵
دخترکی شاد در من میزیست...که چونان شاپرک، به اینسو و آنسو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بالهایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵