2777
2789
عنوان

خواستگاری ک..

385 بازدید | 27 پست

واسطه معرفی کرده بود واسطه ام از همکارامه (غیرصمیمی)شرایط کلیمون ب هم میخورد

من کارمندم زیبام و در کل خوبم(خودم نمیگم حرف بقیه س)

با خانوادم مطرح کردیم قرار شد من و پسره حرف بزنیم تا ی چیز کلی دستمون بیاد بعد اگه شد بیان خونمون 

ی بار ۵ روز پیش حرف زدیم خیلی رسمی و مودب ی سری سوال و عکس همو دیدیم عکس فرستادم تشکر کرد بعد چند دیقه ام دوباره گفت ممنون بابت عکس قشنگتون 

بعدشم من گفتم اگه صحبتی نیس برم اونم گفت مزاحم نمیشم وقت خوابه 

بعد اون دیگه حرفی نزدیم پیام نداد 

ولی ۳ روز پیش ی خانوم و آقا ک همکارا نمیشناختن رفتن محل کارم منو خواستن ببینن و من نبودم جای دیگه جلسه داشتم و برگشتن این دو روز چهارشنبه پنجشنبه می‌تونستن بیان ولی نیومدن پسره ام اصلا پیام نداد بعد اون ی شب 

ب نظرتون چرا اینجوری کرد؟حتی ب واسطه ام چیزی نگفته ک بلخره ب من ی اطلاعی بده


:)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آره والا احتمالا 

یه کم صبر کن الان به واسطه بگی ناجوره یکم 

اگه بعد ۲ ۳ روز باز خبری نشد بنظرم برخورد جدی کن 

یعنی چی مردم رو میزاره سرکار؟

مـــن بہ  لبـــاســاتݥ حســـــادټ میــکنـم کہ همیـــشہ عطـــر ِ تنــت رو احســاس مے کنن! :)
بنظر من نیازی به چت و عکس فرستادن نبود . از همون اول باید دیدار حضوری می‌بود به طور رسمی 

وا از همون اول ک نمیان خونه باید ی حرفی زده بشه الان دیگه همه این کارو میکنن

:)
از کجا میدونی اونا بودن خب😂 بدون اطلاع چرا باید بیاد منطقیش اینه اگه خوشش اومده باشه بهت پیام بده ...

پس کی بوده تا حالا نشده غریبه بیاد اونجا بگه میخواد منو ببینه 

:)
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز