زیرمیزی مدیر استارتر عضویت: 1398/09/13 تعداد پست: 13445 عنوان دندونم..... 97 بازدید | 12 پست قبل عید عصب کشی کرده بودم امروز غذاخوردنی موادش افتاد.دکتر گفته بودزودتر روکش کنم .ولی فرصت نکردم برم.اگه برم بازم پر میکنه؟ جون عمتون درخواست ندین🤪 1402/02/01 | 01:15 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
zahrabalam عضویت: 1396/09/23 تعداد پست: 10093 اره بابا روکش میزنن نترس برو دختر خوشگلم تو یه هدیه باارزش از یه بانوی گرانقدری خداروشکر که دارمت♥️
kiantarane عضویت: 1398/12/25 تعداد پست: 120 دکتری رو میشناسید که رایگان دندان منو عصب کشی کنه؟چجوری میشه به به دکتر خیبر دست پیداکرد
زیرمیزی مدیر استارتر عضویت: 1398/09/13 تعداد پست: 13445 پانسمان افتاد؟ یا پر کرده بودی؟ پرکرده بود جون عمتون درخواست ندین🤪
زیرمیزی مدیر استارتر عضویت: 1398/09/13 تعداد پست: 13445 شکسته؟ البته قبل روکش پست و کور انجام میدن یه تیکه افتاد الان دندونم خالی شده .فکر کنم همون موادشه جون عمتون درخواست ندین🤪
rosaa7 عضویت: 1401/08/16 تعداد پست: 2257 یه تیکه افتاد الان دندونم خالی شده .فکر کنم همون موادشه احتمالا پانسمان بوده
زیرمیزی مدیر استارتر عضویت: 1398/09/13 تعداد پست: 13445 احتمالا پانسمان بوده نه .حدود دوماهه تو دهنم بود.دکتر نگفت که دوباره برم برا پرکردن. جون عمتون درخواست ندین🤪
rosaa7 عضویت: 1401/08/16 تعداد پست: 2257 نه .حدود دوماهه تو دهنم بود.دکتر نگفت که دوباره برم برا پرکردن. پانسمان بودهخب اون نگه تو نباید نوبت بگیری؟😐
زیرمیزی مدیر استارتر عضویت: 1398/09/13 تعداد پست: 13445 پانسمان بوده خب اون نگه تو نباید نوبت بگیری؟😐 بعد اینکه در کرد گفت برو روکش کن جون عمتون درخواست ندین🤪