میدونم موقعیت سختیه ولی شماها ب بدترین شکل گیر ی بی وجود افتادین و این اتفاق پیش اومدع میدونم فراموش نمیشه هیچ وقت میدونم الان دلتون میخاد ک فراموشی بگیرید ولی از این لحظه قوی باشید نزارید فکر ب یه لاشی از پا درتون بیاره بهش فک نکنید خوش بگذرونید
بایکی بوده ب درک لیاقت شما بالاتره خودتونو بیشتر دوس داشته باشید