ن هنوزنم بعداز ۸ماه ن همین دیشب باز سوختن جیگرم رو هی کردم
آره برگشت خیلی ام برگشت که ببخشمش و برگردم اون قدر اومد گفت که ببخشم و من جواب ندادم و بلاک کردم گفتم ن و تمام که شنیدم گفته حریم در اومده نمیتونه منو داشته باشه برا همین داره عذابم میده
من اهل برگشت نیستم برگردم ب کسی که بهم خیانت کرد بهم گفت معلوم نیست ب کی دادی جن*ده ؟
همه این حرفام برا سوزوندن من میزنه