2777
2789
عنوان

رانندگی

95 بازدید | 13 پست

یکساله گواهینامه گرفتم واقعا استعدادشو دارم دقتم بالاس تو این یکسال با شوهرمم خیلی تمرین کردم اخر شبا اما تنها نمیزاره رانندگی کنم واقعا کفریم ازش 

من حق دارم یا همسرم؟

خب همسرت مواظبه اتفاق بدی پیش نیاد دیگه

منمننکننمیتونیبخونیش😂. چرا باید غصه ی دنیارو بخوریم؟👇🏻 دنیایی که همش اشتباهیه! کولر گازی با برق کار میکنه! ارّه ی برقی با بنزین! خواجوی کرمانی مالِ شیرازه، صائب تبریزی در اصفهانه، اونوقت ستار همدانی مالِ تبریز!! هفت تیر، شش تا گلوله داره، هزار پا شصت تا پا! هیچ عطاری، عطر نمیفروشه و هیچ قهوه خانه ای قهوه! تازه هیچکس در دنیا، چایی رو با قاشق چای خوری نمیخوره! چای سبز، زرده! چای سیاه، قرمز! جعبه سیاه هواپیما نارنجیه، آچار فرانسه مالِ انگلیسه!! تازه سه تار هم چهارتا سیم داره!😂 خب اینا که همش اشتباهیه! چرا باید غصه ی دنیای اشتباهی رو بخوریم؟. اسم و پروفایلم فانه😂🥲، فقط برای اینکه تویی که اسم و پروفایلم رو دیدی، لبخند روی لبت بیاد و یاد قدیما بیوفتی❤️.در سکوت شب، خانه زد فریاد اما تو نشنیدی:)

همسرتون کنارتون میشینه؟ 

خدای مهربونم ، نعمت و رحمتت خیلی بیشتر از نگرانی ماست… من همه ی امیدم خداست🤲🌱 خدایانعمت فرزند به همه ی چشم انتظارا ببخش.. خدایا تا آخرش سلامت و صالح برای همه ی ما چشم انتظارا نگهش دار… خدایا دوستتدارم .. شکرت همه ی امید ما ، خدای قشنگم❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

☆ یواشکی برو بیرون 

ترسش میریزه😂😂😂

 نتـࢪسـون عاشقـاࢪو از این ڪولاڪ تـاࢪاج🖋به خاڪ افتـادن از عشـق ، پَࢪ و بالِ به معࢪاج 🖋  نه تیࢪ و دشــنھ ، نه داࢪ و زندون🖊 ستــاࢪه ها ࢪو از شـب نتـــࢪسون♥    ʕ´•ᴥ•`ʔ 
خب دیگه تا کی پس کی حق دارم

بهش بگو ی بار بذار تنهایی برم ببینم چجوریه 

منمننکننمیتونیبخونیش😂. چرا باید غصه ی دنیارو بخوریم؟👇🏻 دنیایی که همش اشتباهیه! کولر گازی با برق کار میکنه! ارّه ی برقی با بنزین! خواجوی کرمانی مالِ شیرازه، صائب تبریزی در اصفهانه، اونوقت ستار همدانی مالِ تبریز!! هفت تیر، شش تا گلوله داره، هزار پا شصت تا پا! هیچ عطاری، عطر نمیفروشه و هیچ قهوه خانه ای قهوه! تازه هیچکس در دنیا، چایی رو با قاشق چای خوری نمیخوره! چای سبز، زرده! چای سیاه، قرمز! جعبه سیاه هواپیما نارنجیه، آچار فرانسه مالِ انگلیسه!! تازه سه تار هم چهارتا سیم داره!😂 خب اینا که همش اشتباهیه! چرا باید غصه ی دنیای اشتباهی رو بخوریم؟. اسم و پروفایلم فانه😂🥲، فقط برای اینکه تویی که اسم و پروفایلم رو دیدی، لبخند روی لبت بیاد و یاد قدیما بیوفتی❤️.در سکوت شب، خانه زد فریاد اما تو نشنیدی:)
اره نمیزاره تمها بشینم البته یبار رفتم کلی قهر کرد باهام

شاید میترسه عادی میشه نگران نباش

خدای مهربونم ، نعمت و رحمتت خیلی بیشتر از نگرانی ماست… من همه ی امیدم خداست🤲🌱 خدایانعمت فرزند به همه ی چشم انتظارا ببخش.. خدایا تا آخرش سلامت و صالح برای همه ی ما چشم انتظارا نگهش دار… خدایا دوستتدارم .. شکرت همه ی امید ما ، خدای قشنگم❤️
اخه اولا حق میدادم ولی الان خودشم میدونه مسلطم حتی پارکینگ هایی که سخته سر بالایی هم هست با دوبار تم ...

نگران نباش دست خودش نیست شما هم که ب خودت مسلطی بالاخره ی روز کوتاه میاد 

خدای مهربونم ، نعمت و رحمتت خیلی بیشتر از نگرانی ماست… من همه ی امیدم خداست🤲🌱 خدایانعمت فرزند به همه ی چشم انتظارا ببخش.. خدایا تا آخرش سلامت و صالح برای همه ی ما چشم انتظارا نگهش دار… خدایا دوستتدارم .. شکرت همه ی امید ما ، خدای قشنگم❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز