2777
2789
عنوان

چه کار کینم؟

| مشاهده متن کامل بحث + 101 بازدید | 15 پست
مشکل من اینکه میخواد ضایع بزنه خودشم میگه میخوام خیلی زیاد بزنم


باهاش صحبت کن آروم

اگ با جنگو دعوا باهاش برخورد کنی بهتر نمیشه ک بدتر لج میکنه

مثلا بهش بگو مامان جان تو خودت صورت بی عیب و نقصه و اصلا نیازی به ژل و این داستانا نداری حالا ک دلت انقدر میخاد و منم دوس ندارم دلتو بشکونم میتونی بری در حد نیم سی سی یک سی سی یا دو سیسی(هراندازه ک خودت مناسب میدونی) بزنی اگر خوب نشد و راضی نبودی وقتی ک میخای بری برا ترمیم برو یه سی سی دیگه هم بزن، اینجوری نچرال بودنتو از دست نمیدی

 اینجوری یکم قانعش کن

البته ک تو ۱۳ سالگی خیلی زوده براش حداقل تا زید ۱۵ نزار دس بزنه به صورتش🥲

فرفری موی غزل سازم🤭👩🦱دخترک قناد باشی🎂🍰

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز