2777
2789
عنوان

زندگی در کرج

| مشاهده متن کامل بحث + 2463 بازدید | 43 پست
اتفاقا جاهای خیلی قشنگی داره خیلیییی  حتما شما جای خوب نرفتی

شما اهل کرجی.کجای کرج میشینی

برای سلامتی برادر۷سالم یه صلوات بفرست💜 اللهم صل الله محمد واله محمد💜

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مهرشهر و جهانشهر خیلی خوبه. چقدر پول داری

بستگی داره کار شوهرمو کجای کرج انتقال بدن فعلا معلوم نیس فقط خداکنه جای خوبی باشه

برای سلامتی برادر۷سالم یه صلوات بفرست💜 اللهم صل الله محمد واله محمد💜
اتفاقا جاهای خیلی قشنگی داره خیلیییی  حتما شما جای خوب نرفتی

من خودم ساکن گوهردشتم از بچگی همینجا بزرگ شدم

مگه میشه جایی نرفته باشم

از پشت کوه که نیومدم اونجوری میگی

البته بگمااا از نظر ادما خوب و قشنگ متفاوته

یکی شاید مارلیکم بگه خووب و قشنگ🥴

پاینده ایران و ایرانی❤️🕊💚خدا دیرگیره ولی شیر گیره👌🏻🤣این روزا حلال زاده ها در رنجن👌🏻وطن یعنی سرای ترک تا پارس،وطن یعنی خلیج تا ابد فارس🫶❤️یک مرد واقعی از شما حمایت میکنه و به شما آزادی عمل و اندیشه میده، مرد واقعی در پوشش غیرت باعث اذیت و آزار شما نمیشه ،اما یک نر واقعی شما رو محدود میکنه و آزادی عمل رو از شما میگیره👌🏻من یک زنم خودم میتوانم واسه پوشش، رفتار و گفتار خودم تصمیم بگیرم و احتیاج به دخالت هیچ مردی نیس✌🏻💯کلمات فمنیست و روشن فکری واسه فشاریا فحش حساب میشه😂🤦🏻♀️اتفاقا درس بخونید و دانشگاه برید، تحصیلات باعث تربیت آگاهانه فرزندان والگو سازی درست میشه باعث میشه تفکر نقادانه داشته باشید و زود باور نباشید🫰🏻💞من از نسل پادشاه کوروش کبیرم😍🤍

چرا؟

بازارچه خوب و جالب نداره 

پارک ها و جاهای گردشیش خوب نیس رسیدگی ندارن خیلی لات و..... تو پارکا زیاد امنیتش کمه

آقایونشون بی فرهنگن خیلی متلک میزنن و ادم های دور دوری زیاده تو کرج و..‌‌..‌‌..حتی تو بالاشهرش

رستوران هاش اکثرا خوب نیستن و غذاها بی کیفیت و سطح پایین هستن و.‌‌‌‌...

بیمارستان و کلینک هاش به نسبت تهران خیلی کم ترن و رسیدگی هاشون افتضاحه

اکه تو تهران پایین شهر زندگی میکنید با کرج اوکی میشی و سختت نیست ولی اگه متوسط رو به بالا باشه محلتون خیلی اذیت میشید 

اسلامشهر خیلی دلگیره کجاشی ؟

واوان انگار خاک مرده ریختن خلوووووت سااااکت ۷شب ب بهد همه جا تعطیله

امروز ۲شهریور۱۴۰۳ ساعت ۱۶و۳۰دقیقه اولین لگدزدنای نی نیمو فهمیدم الهی قربونش برم دخترنازم نفس مامان  خدایا مسافرکوچولوموسپردم بخودت بسلامت ب مابرسون  
من خودم بزرگ شده ی کرجم عاشقشم همه چی عالی دوسش دارم چیتگر باغ گلها برقان زیاران خیلی جاخای خوبی دار ...

باهمسرت بیایین کرج عزیزم نمیشه؟

برای سلامتی برادر۷سالم یه صلوات بفرست💜 اللهم صل الله محمد واله محمد💜
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز