2777
2789
عنوان

اپاندیس

154 بازدید | 17 پست

بچه ها من از دیروز ظهر شکمم درد میکنه هی دردم کم و زیاد میشه حالت تهوع دارم دیشب از بعد افطار اسهال بودم ن شدید باز دیشب ساعتای دو بود درد گرفتم بدجور ولی هرچی میرفتم دستشویی شکمم کار نمیداد میشه اپاندیس باشه؟؟؟

کاربر قدیمی ام گوشیمو عوض کردم رمزم یادم رفت دیگه نتونستم بیام بااون کاربریم،🙁🙁🙁

ب نظر ویروسه

^تیارا^ هستم👀عزیزان این اکانت اکثرا دست خود من هست اما۲نفر دیگه هم کارها استفاده میکنن ازش💜اگر  با خودم کاری داشتین درخواست بدین💜لطفا منو تو تاپیکهای قرآنی صدا بزن💫💜از نظر من اگه همه چیو با رنگ بنفش تصور کنی دنیات قشنگ تره💜با اینکه یه شهریوری احساساتیم عاشق زمستونم ❄ خدایا مرسی که همیشه کنارمونی💜😍 نی نی سایت رو خدا بهمون داد تا تو هر حالی نزدیک تر از هرکسی که نزدیکمونه به هم دیگه باشیم پیش هم باشیم...🥺💜💜💜دوستتون دارم نی نی سایتیا❣

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دختر با این معده روزه نگیری

^تیارا^ هستم👀عزیزان این اکانت اکثرا دست خود من هست اما۲نفر دیگه هم کارها استفاده میکنن ازش💜اگر  با خودم کاری داشتین درخواست بدین💜لطفا منو تو تاپیکهای قرآنی صدا بزن💫💜از نظر من اگه همه چیو با رنگ بنفش تصور کنی دنیات قشنگ تره💜با اینکه یه شهریوری احساساتیم عاشق زمستونم ❄ خدایا مرسی که همیشه کنارمونی💜😍 نی نی سایت رو خدا بهمون داد تا تو هر حالی نزدیک تر از هرکسی که نزدیکمونه به هم دیگه باشیم پیش هم باشیم...🥺💜💜💜دوستتون دارم نی نی سایتیا❣
میگن دردش خیلی شدید 

دیشب خیلی شدید بود من قرص مسکن خوردم بهتر شدم باز از صبح دردم کمه و زیاد میشه

کاربر قدیمی ام گوشیمو عوض کردم رمزم یادم رفت دیگه نتونستم بیام بااون کاربریم،🙁🙁🙁

ویروسه دخترمنم اینجور بودبردم بیمارستان آمپول زدخوبشد.نتزس ویروس جدیده

هروقت دلت گرفت بشین باآب حرف بزن باسنگ حرف بزن روکاغذبنویس بسوزون ولی به کسی اعتمادنکن زخم هاتونوبه کسی نشون ندید این جماعت نمکدان به دست منتظرن،،،،،مرهم‌شدن پیشکش،،،منتظرن هیزم درونت شن😔اینجادنیای پلیدی هاست.جای که درد دلت را علیه ت استفاده میکنن.رفیقم گفتن حرف دلت خیانت به خودته این امضابمونه به یادگار.راز دلتوبه کسی نگوبزار🫀بمونه
ویروسه دخترمنم اینجور بودبردم بیمارستان آمپول زدخوبشد.نتزس ویروس جدیده

خداکنه

کاربر قدیمی ام گوشیمو عوض کردم رمزم یادم رفت دیگه نتونستم بیام بااون کاربریم،🙁🙁🙁

سلام 

اگر درد دور ناف هم دارین و این درد بیشتر سمت راست کشیده میشه حتما برین دکتر.

اما ویروسی اومده با این مشخصات:دل درد و نفخ و همزمان اسهال که گاها درد به حدی شدید میشه که فرد توان ایستادن نداره...موارد زیاد بوده تو چند وقت اخیر 


دیشب خیلی شدید بود من قرص مسکن خوردم بهتر شدم باز از صبح دردم کمه و زیاد میشه

فکرنکنم دردشو مسکن خوب کنه

شاید آپاندیس نبوده 

سمت راست زیر شکم بالای ران پا اون گوشه درد میگیره با دور نافت 

سلام  اگر درد دور ناف هم دارین و این درد بیشتر سمت راست کشیده میشه حتما برین دکتر. اما ویروسی ...

مرسی

کاربر قدیمی ام گوشیمو عوض کردم رمزم یادم رفت دیگه نتونستم بیام بااون کاربریم،🙁🙁🙁
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز