randyuip مدیر استارتر عضویت: 1401/12/02 تعداد پست: 227 عنوان یه سوال 34 بازدید | 3 پست تا حالا کسی بوده تو فامیل یا اشنا دیده باشید برای پزشکی خیلیییییی بخونه قبول نشه ؟ 1402/01/30 | 21:25 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
randyuip مدیر استارتر عضویت: 1401/12/02 تعداد پست: 227 آره زیاد ولی که چی دنبال بهونه ای؟ نه خوب کلا سوال بود برام دوسال دیگه کنکور دارم
roghijoon عضویت: 1400/03/03 تعداد پست: 710 اره پسر داییم یادمه حتی سیزده بدر نشست تو خونه درس خوند مهمونیای عید اون تو خونه داشت درس میخوند سه سال کامل خوند ولی قبول نشد