اره نامزدیم عوضی رفته با زنی که طلاق گرفته دوتاهم بچه داره دوست شدن
الانم قهریم آخرین بار بهش گفتم دوست دارم من نمیخوام جدا شم اون گفت ولی تو از چشمم افتادی من دوست ندارم میخوام جدا شیم .گفتم انقد برات راحته گفت آره چون واسم مهم نیستی
اون زنه شمارشو دارم همش عاشقونه وو.. میزاره واس نانزدم من میسوووزم صدامو نمیتونم در بیارم
الانم من موندم و این دل عاشق دلتنگم و کلی حرف ک دورو ورم بهم تیکه میندازن حاااالم خیلی. بده خیلی کاش هیچوقت عاشقش نمیشدم خدا لعنت کنه این عوضیای نامردوووو😭😭😭😭