2777
2789
عنوان

شما هم همینید؟

221 بازدید | 20 پست

من تاپیک های مادر شوهر خواهر شوهرو از تو سایت سرچ میزنم میخونم باهاش تخمه هم میخورم انگار فیلم سینماییه😂😑

ما می خواستیم دنیا رو عوض کنیم دنیا ما رو عوض کرد 🖤🖤یک عدد خسته از همه چیز🖤یک آدم تلخ 🖤 خواهشا تو خصوصی نیاید دلیل حالم رو بپرسید دوست ندارم توضیحی راجبش بدم.اولن کع این جا یه سایت عمومیه وقتی نظرتو بیان میکنی جنبه شنیدن نظر مخالف رو هم داشته باش دوما نقد یه نظر با عدم بی احترامی به اون نظر خیلی فرق داره پس اول تعریف دموکراسی رو بفهمید چهار تا کتاب راجبش بخونید بعد بیاید اینجا جبهه بگیرید دموکراسی یعنی من نظر مخالفمو میگم تو هم باید متقابل بع نظر مخالف من احترام بزاری بشنویش 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه 

بدم میاد از این تاپیکا 

کلا شرکت نمیکنم

 اگر درماندگی و اعتماد به نفس نداشتن باعث جذابیت بیشترمون میشد،دنیا جای بهتری نبود؟اگر صفت [اویزون]برای بقیه جذاب بود چی؟                                              [کاربر واحد پشتیبانی قدیم]

نه من اینجور تاپیکا میبینم نمیرم توش اصلا 🤧🚶🏻‍♀️

اینجا برا بعضیا فضای مجازی نیست فدراسیون تخلیه عُقدَس 🙄😐👋🏻   ...................................................................................    جوری زندگی کن که انگار هیچ کس دیگه ای جز خودت نیست که به تو کمک کنه ...! 🤍🦋                                                          ‌‌‌‌                                                            

اصلا این تاپیک ها نمیرم چی بشه دیگ برم نگاه کنم همشون انرژی منفی هستن

توتاپیک های من شاهدلحظات خوش من👧هستید🦋-:)....💚 🕊امیدوارم تا عمر دارید دور باشید از ؛چشم های تنگ ،زبان های تلخ ،قلب های سنگ و ذاتهای کثیف.

مجردی؟

اره

ما می خواستیم دنیا رو عوض کنیم دنیا ما رو عوض کرد 🖤🖤یک عدد خسته از همه چیز🖤یک آدم تلخ 🖤 خواهشا تو خصوصی نیاید دلیل حالم رو بپرسید دوست ندارم توضیحی راجبش بدم.اولن کع این جا یه سایت عمومیه وقتی نظرتو بیان میکنی جنبه شنیدن نظر مخالف رو هم داشته باش دوما نقد یه نظر با عدم بی احترامی به اون نظر خیلی فرق داره پس اول تعریف دموکراسی رو بفهمید چهار تا کتاب راجبش بخونید بعد بیاید اینجا جبهه بگیرید دموکراسی یعنی من نظر مخالفمو میگم تو هم باید متقابل بع نظر مخالف من احترام بزاری بشنویش 

نه والا  

هیچ وقت به آدما نگید"چرا اینقدر میخوابی؟""چرا انقدر جوش میزنی""چرا انقدر چاقی"تا کی میخوای درس بخونی""چرا برای چندرغاز میری سرکار؟""این همه تو خونه میمونی که چی بشه"و....  شایداون بین پریدن از یه ساختمون ۲۰ طبقه ، و بیخیال شدن از کاری که سالهاست براش تلاش کرده ،درس خوندنی که پر از فشار عصبی،فعالیت بدنی که نتیجه رو نمیبینه، بیماری که هر روز باهاش دسته و پنجه نرم میکنه و جنگی که راجع بهش با هیشکی حرف نمیزنه و سعی میکنه پیروز بشه ،.ویه حرف شما ممکنه اون لیوان صبری که با چنگ و دندون نگهش داشته...لبریز بشه.                                      ساعت ۱ بامداد ۹/۲۵ نی نی ام از پیشم رفت🖤😔💔                
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792