2777
2789
عنوان

فردا برم؟

72 بازدید | 11 پست

برای یه کاری تماس گرفتم. گفتن بیا ولی بهم نمیگن چقده حقوقش. الانم زنگ زد گفت فردا ساعت ۴ اینجا باش. ولی من نپرسیدم که ببخشید من نمیدونم حقوقش حدودا چقده..

فک کنم میخوان کارو انجام بدم بعد اگه راضی بودن تازه باهام قرارداد می بندن.

شایدم واسه همین چند ماه که سرشون شلوغه نیرو لازم دارن و اصلا نمیخوان بهم پول بدن😭 خب من بخاطر پولش میخوام برم علاف که نیستم😭 


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تازه فرم پر میکنی میای میگن خبر میدیم 

نه حضوری هم رفتم. فقط روند کارو برام توضیح داد گفت راجع به حقوق از خانوم فلانی بپرس من نمیدونم. ولی زیاد توقع نداشته باش 😟 حدودشم نگفت

برو اگر گفتن کار کن 

ببین خجالت نکککککشیا 

بگو تا قراداد نبندیم کار نمیکنم

خااااانم خجالت نکککککشیا میزنمتاااا

بچه ها اگر علاقه به زبان دارید و میخواید حرفه ای یاد بگیرید در ایتا کانال دارم‌ ممنون‌ میشم حمایت کنید. بهم بگید بهتون لینکشو بدم.   سوالات تکراری که دیدم و جواب های مشترک:❣️اول: اعتماد به نفس و عزت نفس داشته باشید‌. ❣️دوم: اونقدری که فکر می‌کنید آدما به شما اهمیت نمیدن و اصلا به شما فکر نمیکنن پس بیخیال. ❣️سوم: وابسته نباشید مخصوصا احساسی‌. ❣️چهارم: چرا اینقدر دهن به دهن آدما میزارید؟؟ بی اهمیت باشید هرچی گفتن بگو اوکی تو درست میگی. ❣️پنجم: نصیحت به از خودم کوچکتر اینکه بیشتر کتاب بخون و تلاش کن و تنبل نباش و رو خودت سرمایه گذاری کن. زبان و کامپیوتر و مهارت های مختلف یاد بگیر. ❣️ششم: ولله پسرا ارزشی ندارن که بهشون وابسته شید و گریه کنید و حرص بخورید. هیچ آدمی از اینکه دوست پسرش ولش کرده نمرده . ❣️هفتم: اگر کسی مسخرت میکنه اصلا حساس نشو و بی اهمیت باش و باهاش بخند یا زل بزن تو چشماش و هیچی نگو اگر ناراحت بشی و جواب بدی اونم خوشش میاد و هی اذیتت میکنه.❣️هشتم: اسم دختر: ترنم، بهار، دُرین، دلارام، تیارا، تارا، نفیسه، ارام. اسم پسر: نریمان، شروین، دانیال، بنیامین، کارن، عماد، نوید. ❣️نهم: آدما همه اسکلت هستن با یه گوشت روش پس فرزندم شل کن.
نه حضوری هم رفتم. فقط روند کارو برام توضیح داد گفت راجع به حقوق از خانوم فلانی بپرس من نمیدونم. ولی ...

خب فردا برو موقعی هم رفتی صداش روضبط کن تا مشخص نشده کار نمیکنی 

خجالتی هستی؟

من حسابم ز همه مردم این شهر جداست من امیدم به خدا بعد خدا هم به خداست💜🙂
برو اگر گفتن کار کن  ببین خجالت نکککککشیا  بگو تا قراداد نبندیم کار نمیکنم خااااانم خجا ...

نه بهم گفت ما کارو برات توضیح میدیم انجام میدی اگه بازخوردا خوب بود و راضی بودیم بعدا باهات قرارداد می بندیم

خب فردا برو موقعی هم رفتی صداش روضبط کن تا مشخص نشده کار نمیکنی  خجالتی هستی؟

نه زیاد. اون خیلی پرروعه بنظرم. ۳ بار دیروز زنگ زد جواب ندادم شب اس ام اس داد بازم جواب ندادم باز امروز زنگ زد گفت فردا حتما بیا. گفتم خانوم فلانی قرار بود بهم زنگ بزنه بگه حقوق چقده. گفت که نه اون مساله ای نیس. بیا :/

نه زیاد. اون خیلی پرروعه بنظرم. ۳ بار دیروز زنگ زد جواب ندادم شب اس ام اس داد بازم جواب ندادم باز ام ...

خب برو از پای تلفن نمیشه ولی تا نگفتننن کار نکن 

که نپیچوننت 

شاید خیلی زیاد نباشه 

مشخص کارشون گیره خیلی اصدار دارین

من حسابم ز همه مردم این شهر جداست من امیدم به خدا بعد خدا هم به خداست💜🙂
نه بهم گفت ما کارو برات توضیح میدیم انجام میدی اگه بازخوردا خوب بود و راضی بودیم بعدا باهات قرارداد ...

بگو حتی شده قرارداد یک ساعته برای این کار ببیندیدن ببندن

من ۵ ساله دارم کار میکنم

با تجربه بهت میگم بدون قرارداد هیچ کاری نکن

بچه ها اگر علاقه به زبان دارید و میخواید حرفه ای یاد بگیرید در ایتا کانال دارم‌ ممنون‌ میشم حمایت کنید. بهم بگید بهتون لینکشو بدم.   سوالات تکراری که دیدم و جواب های مشترک:❣️اول: اعتماد به نفس و عزت نفس داشته باشید‌. ❣️دوم: اونقدری که فکر می‌کنید آدما به شما اهمیت نمیدن و اصلا به شما فکر نمیکنن پس بیخیال. ❣️سوم: وابسته نباشید مخصوصا احساسی‌. ❣️چهارم: چرا اینقدر دهن به دهن آدما میزارید؟؟ بی اهمیت باشید هرچی گفتن بگو اوکی تو درست میگی. ❣️پنجم: نصیحت به از خودم کوچکتر اینکه بیشتر کتاب بخون و تلاش کن و تنبل نباش و رو خودت سرمایه گذاری کن. زبان و کامپیوتر و مهارت های مختلف یاد بگیر. ❣️ششم: ولله پسرا ارزشی ندارن که بهشون وابسته شید و گریه کنید و حرص بخورید. هیچ آدمی از اینکه دوست پسرش ولش کرده نمرده . ❣️هفتم: اگر کسی مسخرت میکنه اصلا حساس نشو و بی اهمیت باش و باهاش بخند یا زل بزن تو چشماش و هیچی نگو اگر ناراحت بشی و جواب بدی اونم خوشش میاد و هی اذیتت میکنه.❣️هشتم: اسم دختر: ترنم، بهار، دُرین، دلارام، تیارا، تارا، نفیسه، ارام. اسم پسر: نریمان، شروین، دانیال، بنیامین، کارن، عماد، نوید. ❣️نهم: آدما همه اسکلت هستن با یه گوشت روش پس فرزندم شل کن.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز