2777
2789
عنوان

آزارم میدن

89 بازدید | 6 پست

دوستان من بینیم بزرگه ولی خودم دوسش دارم و ب صورتم میاد ولی یسریا ک خودشون عملین میان نظر میدن میگن عمل کن من دوس ندارم عمل کنم اینا باحرفاشون ادمو خیلی ناراحت میکنن 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نمیشه ناراحت میشم 🥺

ارزش ندارن به خاطر ی مشت حسود ناراحت بشی اصلا تحویلشون نگیر 

تیغ بُران گر به دستت داد روزی روزگار، هرچه میخواهی بِبُر اما نَبُر نان کسی !...📿💯🌏🤏

گلم من خودم بیشتر رفیقام و کلا دخترا فامیلمون هر عمل زیبایی که بگی کردن از عمل بینی بگیر تا ژل و همه چی 


ولی من هم هزینه اشو دارم هم بهترین جارو سراغ دارم اما هیچوقت تحت تاثیر کارشون قرار نگرفتم و جو گیر نشدم مثلشون باشم

با ی آرایش ساده و لباس شیک و لنز رنگی 

چنان حرصشون درمیاد که باید باشی و ببینی 

بعد برا اینکه تحریکم کنن هی یه چی میگن مثلا برو ژل تزریق کن و فلان کن 

منم  فقط ی حرف میزنم خودمو اینجورررری دوست دارممممم 

تیغ بُران گر به دستت داد روزی روزگار، هرچه میخواهی بِبُر اما نَبُر نان کسی !...📿💯🌏🤏
گلم من خودم بیشتر رفیقام و کلا دخترا فامیلمون هر عمل زیبایی که بگی کردن از عمل بینی بگیر تا ژل و همه ...

منم بهم خیلی میگن ولی چون توخانواده ای بودم ک اعتماد بنفسمو اوردن‌پایین فقط غصه میخورم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز