754bahar مدیر استارتر عضویت: 1401/12/07 تعداد پست: 91 عنوان میشه یا نمیشه 85 بازدید | 1 پست بچه ها یه سوال داشتم از کسایی که نمونه دولتی ثبت نام کردن ...ایا میشه هم هنرستان ثبت نام کرد هم دبیرستان؟ و اینکه چطوری میشه ازمونش و اینا؟ 1402/01/28 | 11:55 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
754bahar مدیر استارتر عضویت: 1401/12/07 تعداد پست: 91 مثلا دبیرستان یه منطقه هنرستان یه منطقه بعد ازمون هردوش رو ثبت نام کنی