mamyartam مدیر استارتر عضویت: 1400/07/05 تعداد پست: 72 عنوان کشک محلی 143 بازدید | 1 پست سلام دوستان،وقتتون بخیر، یه مقدار کشک محلی برامون آوردن البته بیشتر شبیه ماسته ، برای شهر اراک هست اما میگن کشکشون همین مدلیه، داره شرو میکنه کپک زدن چیکار کنم؟ تو فریزر میشه گذاشت؟ من یه بار ماست گذاشتم فریزر اما خراب شد کلا ریختم رفت 1402/01/28 | 00:03 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
13narges64 عضویت: 1400/09/18 تعداد پست: 31739 کشک خراب نمیشه بذار فریزر موقعی که لازمته درار استفاده کن غرض رنجیدن ما بود از دنیا... حاصل شد.......خدایااز سقف اتاقم یاد تو میچکد باران بند بیاید از این خانه می روم🌻