2777
2789
عنوان

گربم مرد

68 بازدید | 9 پست

وضعیت روحی خوبی نداشتم اومدم دیدم نفس نمی‌کشه نمیدونم به خاطر چی بود حالم بیشتر از خودم بهم خورد یه مدت حوصله نداشتم بهش برسم ممکنه از گشنگی مرده باشع؟

ما می خواستیم دنیا رو عوض کنیم دنیا ما رو عوض کرد 🖤🖤یک عدد خسته از همه چیز🖤یک آدم تلخ 🖤 خواهشا تو خصوصی نیاید دلیل حالم رو بپرسید دوست ندارم توضیحی راجبش بدم.اولن کع این جا یه سایت عمومیه وقتی نظرتو بیان میکنی جنبه شنیدن نظر مخالف رو هم داشته باش دوما نقد یه نظر با عدم بی احترامی به اون نظر خیلی فرق داره پس اول تعریف دموکراسی رو بفهمید چهار تا کتاب راجبش بخونید بعد بیاید اینجا جبهه بگیرید دموکراسی یعنی من نظر مخالفمو میگم تو هم باید متقابل بع نظر مخالف من احترام بزاری بشنویش 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره دیگه از بی توجهی میمره

عذاب وجدان گرفتم

ما می خواستیم دنیا رو عوض کنیم دنیا ما رو عوض کرد 🖤🖤یک عدد خسته از همه چیز🖤یک آدم تلخ 🖤 خواهشا تو خصوصی نیاید دلیل حالم رو بپرسید دوست ندارم توضیحی راجبش بدم.اولن کع این جا یه سایت عمومیه وقتی نظرتو بیان میکنی جنبه شنیدن نظر مخالف رو هم داشته باش دوما نقد یه نظر با عدم بی احترامی به اون نظر خیلی فرق داره پس اول تعریف دموکراسی رو بفهمید چهار تا کتاب راجبش بخونید بعد بیاید اینجا جبهه بگیرید دموکراسی یعنی من نظر مخالفمو میگم تو هم باید متقابل بع نظر مخالف من احترام بزاری بشنویش 
مگه غذا دم دستش نبود

یادن میرفت ظرفشو پر کنم حالم خیلی خراب بود

ما می خواستیم دنیا رو عوض کنیم دنیا ما رو عوض کرد 🖤🖤یک عدد خسته از همه چیز🖤یک آدم تلخ 🖤 خواهشا تو خصوصی نیاید دلیل حالم رو بپرسید دوست ندارم توضیحی راجبش بدم.اولن کع این جا یه سایت عمومیه وقتی نظرتو بیان میکنی جنبه شنیدن نظر مخالف رو هم داشته باش دوما نقد یه نظر با عدم بی احترامی به اون نظر خیلی فرق داره پس اول تعریف دموکراسی رو بفهمید چهار تا کتاب راجبش بخونید بعد بیاید اینجا جبهه بگیرید دموکراسی یعنی من نظر مخالفمو میگم تو هم باید متقابل بع نظر مخالف من احترام بزاری بشنویش 
حق داری دیگه حیوون نگیر بابا دردسره میمیره بدتر حالت بد میشه

من خیلی آدم بی عرضه ایم

ما می خواستیم دنیا رو عوض کنیم دنیا ما رو عوض کرد 🖤🖤یک عدد خسته از همه چیز🖤یک آدم تلخ 🖤 خواهشا تو خصوصی نیاید دلیل حالم رو بپرسید دوست ندارم توضیحی راجبش بدم.اولن کع این جا یه سایت عمومیه وقتی نظرتو بیان میکنی جنبه شنیدن نظر مخالف رو هم داشته باش دوما نقد یه نظر با عدم بی احترامی به اون نظر خیلی فرق داره پس اول تعریف دموکراسی رو بفهمید چهار تا کتاب راجبش بخونید بعد بیاید اینجا جبهه بگیرید دموکراسی یعنی من نظر مخالفمو میگم تو هم باید متقابل بع نظر مخالف من احترام بزاری بشنویش 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز