pleasesss مدیر استارتر عضویت: 1402/01/12 تعداد پست: 613 عنوان احترام 80 بازدید | 6 پست سلام چیکار کنم که بین دوستام احترام داشته باشم؟ هرچقدر مهربونم بدتر میشن و اگر سرسنگین هم بشم لج میکنن دوست صمیمیم همینجوری باهام بد شد کلا تنهام حس میکنم آویزونم یه ده دقیقه با این ده دقیقه با اون با اکیپ مشخصی نیستم 1402/01/27 | 15:00 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
pleasesss مدیر استارتر عضویت: 1402/01/12 تعداد پست: 613 منم خیلی مهربونم و همش بابت همین تنهام اره خیلی خودمونو خورد میکنیم
pleasesss مدیر استارتر عضویت: 1402/01/12 تعداد پست: 613 تنهایی بهتره تابودن باادمای بی ارزش اخه نمیشه که عزیزم منزوی بودن ......
pleasesss مدیر استارتر عضویت: 1402/01/12 تعداد پست: 613 تنها بمون ،مدل رفتارت عوض کن ،بذار آدمای جدید بیان سمتت مبترسم دیگه همینطوری بمونم