2777
2789
عنوان

مستاجر جاری

277 بازدید | 17 پست

سلام من قرار برم خونه ی مادر شوهرم زندگی کنم یه واحد جداست ولی برای مادرشوهرم، یهو مادرشوهرم تصمیم گرفت دو دنگ از این خونه رو داد به من دو دنگ هم جاریم، جاریمم خیلی قیافه بگیر و تیکه بنداز ، من اصلا به اون خونه حس خوبی ندارم از اولم برای این راضی شدم برم توش زندگی کنم که اجاره ندم اما حالا تعمیرات خونه هم  ۱۰۰ میلیون میشه ، برای تعمیرات همسرم داره وام ودیعه مسکن برمیداره ، حالا این جوری باید قسط اون وام رو هم بدیم خیلی گیر کردم واقعا دیگه اون خونه هیچ مزیتی نداره از طرفی بابام از اول شرطش خونه بود یه خونه ای که ۶ ، ۷ سال توش بشینیم. حالا اگر بخوام اون جا نرم بابام جنگ راه میندازه خیلی احساس بیچارگی میکنم موندم چی کار کنم شما بگید چه کاری بهتر؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بابام به زور اجازه داد ازدواج کنیم از اول شرط خونه داشت

نمیدونم چرا تهش باید همیشه حرف باباها درست در بیاد

من پارسال سر یه موضوعی با بابام کَل کَل داشتم و هیچ کدوم از نظراتشو قبول نمیکردم به دو ماه نکشیده همه حرفاش درست در اومد😏

به قولی اونا یه چیزایی رو تو خشت خام میبینن

نمیدونم چرا تهش باید همیشه حرف باباها درست در بیاد من پارسال سر یه موضوعی با بابام کَل کَل داشتم و ...

ولی همسرم فوق العاده مرد خوبی ، ازش تا حالا بدی ندیدم یه سال نامزدیم دو سال قبلش هم دوستی داشتیم از انتخابم پشیمون نیستم ولی تو این مورد خیییییلی تحت فشارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز