khodaaam مدیر استارتر عضویت: 1400/03/22 تعداد پست: 12674 عنوان تیرگی دور دهن 1383 بازدید | 14 پست تصور کنید یه نفر کلا دور دهنش یعنی از زیر دماغ تا زیر لبش تیره تر از بقیه صورتش باشه فقط هم صورتش اینجوری شده باشه دلیلش چیه؟ رنگ خیلی متفاوتی نیست فقط یکم تیره تر از بقیه قسمت های صورته فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن 1402/01/26 | 22:03 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
khodaaam مدیر استارتر عضویت: 1400/03/22 تعداد پست: 12674 ممکنه از کبد باشه مرسی فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن
دوستی_زیبا عضویت: 1401/12/04 تعداد پست: 1505 اره من دیدم ممکنه ویتامین دی یا ب ۱۲ ات کم باشه یا تغییرات هورمونی باشه
hanajooon عضویت: 1398/01/03 تعداد پست: 4463 من گوشه های لبم تیره بود دکتر گفت حتما همش زبونتو به لبات میزنی، کرم ویتامین سی، سی گل بهم داد اما من اثری ندیدم ناگفته نماند منظم همنمیزدم
گردو۱۳ عضویت: 1401/09/04 تعداد پست: 2752 یه بنده خدایی دور لبش سیاه شده بود بهش گفتن با انگشت همش میکشی دوره لبت گفت اره.گفت ازونه
khodaaam مدیر استارتر عضویت: 1400/03/22 تعداد پست: 12674 اره من دیدم ممکنه ویتامین دی یا ب ۱۲ ات کم باشه یا تغییرات هورمونی باشه مرسی فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن
khodaaam مدیر استارتر عضویت: 1400/03/22 تعداد پست: 12674 من گوشه های لبم تیره بود دکتر گفت حتما همش زبونتو به لبات میزنی، کرم ویتامین سی، سی گل بهم داد اما م ... مرسی اتفاقا همین مشکل هم داره فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن
khodaaam مدیر استارتر عضویت: 1400/03/22 تعداد پست: 12674 یه بنده خدایی دور لبش سیاه شده بود بهش گفتن با انگشت همش میکشی دوره لبت گفت اره.گفت ازونه آره ولی خب بالا و پایین لب چی؟ فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن
گردو۱۳ عضویت: 1401/09/04 تعداد پست: 2752 آره ولی خب بالا و پایین لب چی؟ نمیددنم عزیزم.از یه مسئول داروخونه شنیدم اینو گفتم شاید بکارت بیاد
khodaaam مدیر استارتر عضویت: 1400/03/22 تعداد پست: 12674 نمیددنم عزیزم.از یه مسئول داروخونه شنیدم اینو گفتم شاید بکارت بیاد مرسی فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن
khodaaam مدیر استارتر عضویت: 1400/03/22 تعداد پست: 12674 مو زیر پوستی نیست؟ نه فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن
khodaaam مدیر استارتر عضویت: 1400/03/22 تعداد پست: 12674 از سفید آب استفاده کن مرتب هم آبرسان بزن مرسی فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن