2777
2789
عنوان

مسکن ملی

50277 بازدید | 124 پست

سلام دوستان اگه کسی از آشناها دوستان خانواده یا خودتون ثبت نام کردید و واریز کردید یا اونایی ک نزدیکه تحویل خونشون اطلاعاتی ک دارید بگید به چه صورته

من تازه ۴۰ ت اولیه واریز کردم نمیدونم بقیه ش چقدر و چندماه بعده

میخوام ازقبل یه پولی جور کنم

ممنون میشم اطلاعات تون به اشتراک بزارید❤️

پارسال تیر یا مرداد ثبت نام کردیم فروردین امسال همین ماه درواقع ده روز پیش پیامک تشکیل پرونده اومد و بعدشم پیامک واریز که واریز کردیم ولی نمیدونم بقیه ش چجوریه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چه جوریه اصلا؟ خالم مستاجره میخوام بهش بگم اقدام کنه..

برید اداره مسکن و شهرسازی شهرتون بگید میخوام مسکن ملی ثبت نام کنم اگر هنوز ثبت نام داشته باشن راهنمایی تون میکنن

عزیزم ما دوسال بود ثبت نام کرده بودیم

اسفند ۴۰۱ پیام اومد که تا عید ۴۰ تومن واریز کنین

اونو واریز کردیم

بعد ۱۵این ماه یعنی فروردینم بهمون پیام اومد گفتن ۴۰ دیگه واریز کنین

اونم واریز شد

حالا هر سه ماه تا ۹مرتبه ۴۰ میلیون درآینده میخوان

خودتو برا چهل میلیون ماه بعد آماده کن

میشه برای نیت قلبیم یدونه صلوات بفرستی  

عزیزم. ما ثبت نام کردیم تا الان400میلیون واریز کردیم. شنیدم700میلیون باید خودمون بدیم 300ملیونم وام

کی ثبت نام کردید؟

نگفتن کی تحویل میدن چقدر دیگه مونده؟

آره بما گفتن ۳۵۰ وامه حالا هرچقدر بشه

شما پیشرفت کارم دیدین یعنی مکانشو؟

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792