2777
2789
راستی چرا هرکاری میکنم موهام ب پایه۹و اینا نمیرسع اکسیدان شش درصد دارم حوصله ندارم برم ۱۲درصد بگیرم ...

اصلا 12 نزن موت خشک میشه

اگه موت اسیب دیده نیس پودر ابی با اکسیدان 9 بزن

میخوای رو پایه9 رنگ بنفش بزنی مگه؟

لطفا اگه مشکل اعصاب و روان دارین برین دکتر تا ما مجبور نشیم بریم                 تاپیک تجربه من از بستری در بخش اعصاب🖋 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پس پایه چند باید باشه🤦

بستگی داره بنفش روشن بخوای یا تیره

بنفش تیره پایه 9 نمیخواد

لطفا اگه مشکل اعصاب و روان دارین برین دکتر تا ما مجبور نشیم بریم                 تاپیک تجربه من از بستری در بخش اعصاب🖋 
پس چند میخواد بنفش تیره میخوام بزنم 😍ینی الان بزنم ب موهام رنگ میگیره؟😀

پایه 6 به بالا خوبه

لطفا اگه مشکل اعصاب و روان دارین برین دکتر تا ما مجبور نشیم بریم                 تاپیک تجربه من از بستری در بخش اعصاب🖋 
ی سوال دیگ با اکسیدان ۶درصد و رنگ سه صفر موهام به پایه ۶میرسع؟

الان پایه چنه؟

000 خیلی قوی نیس نهایت یکی دوپایه روشن کنه

خیلی وقتا هم چن بار تکرار باید کنی تا مو رو روشن کنه

لطفا اگه مشکل اعصاب و روان دارین برین دکتر تا ما مجبور نشیم بریم                 تاپیک تجربه من از بستری در بخش اعصاب🖋 
فک کنم ۴و ایناس 🥺تقریبا قهوه ایه

اگه بجاش دکوکرم یا پودر دکلره بگیری بهتره

000 تنها رو باید چن بار هی بزاری هی بشوری تا انقدی که میخوای روشن شه

لطفا اگه مشکل اعصاب و روان دارین برین دکتر تا ما مجبور نشیم بریم                 تاپیک تجربه من از بستری در بخش اعصاب🖋 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز