سلام به کمکتون نیاز دارم میشه راهنماییییم کنید
من با ی اقا پسری چهار سال دوست بودم قصدش کاملا جدی بود خیلی عاشق هم بودیم خانواده ها خبر داشتن از این رابطه
اما کم کم خواهرش شد دشمنم اصلا از من خوشش نمیومد همیشه بد نگام میکرد
درصورتی ک من ابجی صداش میزدم
اخرین باری ک اومدن خواستگاریم خواهرش سر مادرم دادو بیداد کرد
گفت مادر من مریضه دختر باید بیاد بشه کمک دست مادرم همیشه پیششش باشه(مادر این اقا پسر سه تا عروس دیگه هم داره)
به خود این اقا پسرم گفتم کار زشت خواهرشو حتی ی کلمه هم به خواهرش نگفت ک کارت زشت بوده یا چی (خیلی مامانیع)
مامانم سرهمین گفت نمیدم دخترمو از سر راه پیدات نکردم ک اینجور ادما بیان بهت دستور بدن
الان ی ماهو چند روزه ک از این اقا پسر جدا شدم💔
حال اون بده حال من بدتر دیشب پیام داد یکم چت کردیم
بچه ها چیکار کنم! چجوری کاری کنم ک فراموشم کنه؟
میشه راهنماییم کنید؟