2777
2789
عنوان

کار درست چیه؟

428 بازدید | 43 پست

سلام به کمکتون نیاز دارم میشه راهنماییییم کنید 

من با ی اقا پسری چهار سال دوست بودم قصدش کاملا جدی بود خیلی عاشق هم بودیم خانواده ها خبر داشتن از این رابطه 

اما کم کم خواهرش شد دشمنم اصلا از من خوشش نمیومد همیشه بد نگام میکرد 

درصورتی ک من ابجی صداش میزدم 

اخرین باری ک اومدن خواستگاریم خواهرش سر مادرم دادو بیداد کرد 

گفت مادر من مریضه دختر باید بیاد بشه کمک دست مادرم همیشه پیششش باشه(مادر این اقا پسر سه تا عروس دیگه هم داره) 

به خود این اقا پسرم گفتم کار زشت خواهرشو حتی ی کلمه هم به خواهرش نگفت ک کارت زشت بوده یا چی (خیلی مامانیع) 

مامانم سرهمین گفت نمیدم دخترمو از سر راه پیدات نکردم ک اینجور ادما بیان بهت دستور بدن 


الان ی ماهو چند روزه ک از این اقا پسر جدا شدم💔

حال اون بده حال من بدتر دیشب پیام داد یکم چت کردیم 

بچه ها چیکار کنم! چجوری کاری کنم ک فراموشم کنه؟ 

میشه راهنماییم کنید؟ 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

این حرفاییب ک خواهرش به مادرم گفته بودو ی بار دیگه برادر بزرگ ترش به من گفته بود 

من زیاد اهمیت نداده بودم 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

به ایندت فکر کن و دیگه جوابشو نده خانوادش نمیزارن زندگی کنی بخدا

من نمیدونم تو تناسخ های بعدی قراره چی بشم ولی شاید همون حسرتی باشم که به دل میمونه؛شکوفه ای که قبل از شکفتن از سرما میمیره؛ رودی که هیچوقت به دریا نمیرسه و خشک میشه؛ شایدم باز یکی باشم که دوستت داره ولی نمیتونه داشته باشدت....کیدراما فقط کیدراما نیست یه سبک زندگیه:)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به ایندت فکر کن و دیگه جوابشو نده خانوادش نمیزارن زندگی کنی بخدا

میدونم اما دلم نمیاد جوابشو ندم 

خودممم جوایم منفیه 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

میدونم اما دلم نمیاد جوابشو ندم  خودممم جوایم منفیه

اول از همه دلت باید برای خودت بسوزه تا اون

منم یه همچین ارتباطی رو تموم کردم البته ما ۶ ماه بیشتر باهم نبودیم

من نمیدونم تو تناسخ های بعدی قراره چی بشم ولی شاید همون حسرتی باشم که به دل میمونه؛شکوفه ای که قبل از شکفتن از سرما میمیره؛ رودی که هیچوقت به دریا نمیرسه و خشک میشه؛ شایدم باز یکی باشم که دوستت داره ولی نمیتونه داشته باشدت....کیدراما فقط کیدراما نیست یه سبک زندگیه:)
اول از همه دلت باید برای خودت بسوزه تا اون منم یه همچین ارتباطی رو تموم کردم البته ما ۶ ماه بیشتر ب ...

سخته به خدا خیلی سخته 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

مگه کلفت میخوان بگیرن خودش دخترشه چشمش کور بره از مامانش نگه داری کنه...اصلا زیر بار این خواسته نرو اگرم خواستی جواب مثبت بهشون بدی اینو حتما قبلش باهاشون شفاف مطرح کن که بعد از ازدواجتون تو وشوهرت از خانواده هاتون جدا میشین و زندگی مستقل دارین و غیر از زندگی خودتون هیچ مسوولیتی در قبال زندگی بقیه ندارین توقع بیجا ازتون نداشته باشن اصلا بگین ما شاید بریم یه شهر دیگه زندگی کنیم 

سخته به خدا خیلی سخته 

میدونم باور کن ماهم روزای خوب داشتیم باهم ولی تهش چی

دلم میخواست میخوابیدم و چشامو باز میکردم و انگار هیچوقت ندیده بودمش

اولین کسی بود که باهاش دوست شدم

من نمیدونم تو تناسخ های بعدی قراره چی بشم ولی شاید همون حسرتی باشم که به دل میمونه؛شکوفه ای که قبل از شکفتن از سرما میمیره؛ رودی که هیچوقت به دریا نمیرسه و خشک میشه؛ شایدم باز یکی باشم که دوستت داره ولی نمیتونه داشته باشدت....کیدراما فقط کیدراما نیست یه سبک زندگیه:)
مگه کلفت میخوان بگیرن خودش دخترشه چشمش کور بره از مامانش نگه داری کنه...اصلا زیر بار این خواسته نرو ...

اصلا دیگه به ازدواج با ایشون فکر نمیکنم چون مردا خیلی قبل ازدواج حرف میزننن اما در عمل صفر 

فقط میخوام فراموشم کنه همین 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

میدونم باور کن ماهم روزای خوب داشتیم باهم ولی تهش چی دلم میخواست میخوابیدم و چشامو باز میکردم و انگ ...

منم اولین عشق زندگیم بود 

چهارسال عمر ی ادمه 💔

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

منم اولین عشق زندگیم بود  چهارسال عمر ی ادمه 💔


چند سالته؟

یه جمله ای شنیدم که میگفت ادم میتونه هر روز و هر لحظه دلتنگ یه نفر باشه ولی در عین حال میتونه از این هم خوشحال باشه که اون ادم دیگه تو زندگیش نیست

و این حکایت ماهاست


من نمیدونم تو تناسخ های بعدی قراره چی بشم ولی شاید همون حسرتی باشم که به دل میمونه؛شکوفه ای که قبل از شکفتن از سرما میمیره؛ رودی که هیچوقت به دریا نمیرسه و خشک میشه؛ شایدم باز یکی باشم که دوستت داره ولی نمیتونه داشته باشدت....کیدراما فقط کیدراما نیست یه سبک زندگیه:)
چند سالته؟ یه جمله ای شنیدم که میگفت ادم میتونه هر روز و هر لحظه دلتنگ یه نفر باشه ولی در عین حال م ...

دقیقا وصف حال من 🌹❤

19سالمه عزیرم 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

هیچ وقت با پسر مامانی اذدواج نکن بدبختی پیام داد بگو آقای مهم لطفا مزاحم نشید اصلا این اشتباه نکن 

#پزشک-آینده  اگر اطلاعاتی درباره مهاجرت تحصیلی و بورسه و.. به ترکیه داشتید خوشحالم میشم بگید🌱تایپک های قبل برای من نیست😂👐🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز