2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من وقتی سردی میخورم تهوع میگیرم چایی نبات زنجبیل بخور 

من گرمم میشه من تا حالا عرق نکردم برا همین وقتی.... میارم تب میکنم دکتر گفت میکروب معدست

من یه آدمِ موودی‌ام,اما توو هر موودی دوسِت دارم.       واسه خوب شدن مامانم میشه صلوات بفرستی💖

معدت میکروبی شده 


بابامم اینجوری بود رفت اندوسکوپی دارو بهش داد شکر خدا خوب شده الان 

امام رضاجانم!میشه دعوتم کنی بیام حرمت🥺چند وقته خیلی دلم میخاد باهات خلوت کنم،لطفا دعوتم کن تا جوربشه بیام♥️🥺
خب چکار کنم؟

درمان گفت نداره ولی به من یه قرص داد گفت اینم بخور ولی خودش خوب میشه به دکتر مراجعه کن

من یه آدمِ موودی‌ام,اما توو هر موودی دوسِت دارم.       واسه خوب شدن مامانم میشه صلوات بفرستی💖

من قرصم تموم شد ولی باز حالت تهوع دارم  بخاطر این حالت تهوع چیزی نمیتونم بخورم برای همین گفت نخوری غذا کتان هم میگیری 

من یه آدمِ موودی‌ام,اما توو هر موودی دوسِت دارم.       واسه خوب شدن مامانم میشه صلوات بفرستی💖

بابات هم همش حالت تهوع داشت؟

آره چیزی هم نمیتونست بخوره یا میخورد بالا میورد

امام رضاجانم!میشه دعوتم کنی بیام حرمت🥺چند وقته خیلی دلم میخاد باهات خلوت کنم،لطفا دعوتم کن تا جوربشه بیام♥️🥺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز