2789
عنوان

‌میشه نظر بدید

103 بازدید | 11 پست

بچه ها پنج اردیبهشت عروسی برادر شوهرم هست از طرف دیگه من چند ماهه به فاصله چهار ماه پدرومادرم رو از دست دادم تیر مادرم و شهریور پدرم هنوز سالشون نشده حالا چطور برم عروسی اگه نرم هم نمیشه .به نظرتون لباس پیراهن بپوشم یا کت وشلوار .اینم بگم عروسی در تالار هست تهران .

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ی لباس سنگین بپوش قرارم نیس قرمز بپوشی اگ نمیخای برقصو فلان یجابشین کنارمهمونا باهمه بگو بخند اما نرقص ،واینکه خودتو زیاد نگیر عروسی براشون زهر بشه خدا پدرمادرتونو هم رحمت کنه عزیزم

❤ متاهل❤

بنظرمن مرگ وزندگی کنارهمه .خدا پدرومادرت وبیامرزه وهمنشین وپیامبرباشن 

ولی قرارنیست شما ناراحت شی بگن چراعروسی گرفتن چون زندگی درجریان یابری قیافه بگیری اصلاچون خانواده شوهرت هم ارزودارن دوستدارن عروسی پسرشون بهترین نحوه انجام شه

برویه لباس شیک بپوش ولی سنگین کنار مهمونا باش خودتوشادنشون بده نرقص زیادهمین

بنظرمن مرگ وزندگی کنارهمه .خدا پدرومادرت وبیامرزه وهمنشین وپیامبرباشن  ولی قرارنیست شما ناراحت ...

اتفاقا عقدشون رفتم ولی نرقصیدم بهترین برخورد را داشتم

نرو خانواده همسرت باید به احترام تو عروسی رو میذاشتن بعد از سال پدر و مادرت اگه نری هم باید درکت ک ...

نه عقدشون رفتم نرقصیدم خودم با پذیرایی اینا مشغول کردم به همه شاباش دادم به دخترم گفتم رقصید .من اصلا انتظاری ندارم که کنسل کنند چون شاید یه اتفاق بدتر افتاد خدایی نکرده فقط میگم لباس چی بپوشم که ضایع نباشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز