arina1398 مدیر استارتر عضویت: 1398/06/26 تعداد پست: 3444 عنوان دیونه ام کرد 134 بازدید | 5 پست گوشیم ایفونه 🐘تر شکن پولی زدم. براش اینست کلا باز نمیشه باز هم میشه میگه رفرش هی میچرخه کسی میدونه مشکل چیه چند بار حذف نصب کردم گوشیم تازه خریدم تا حالا نصب نکرده بودم هیچی روش بنظرتون دلیل این کاراش چیه 🥺🤕چرا اذیتم میکنه 1402/01/26 | 04:01 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
۱tanin عضویت: 1402/01/26 تعداد پست: 338 فردا برو اونجا که نصب کردی بگو ببین چشه چیه نصب کردی باز نمیشه اه
ملکه_ساحل عضویت: 1399/04/26 تعداد پست: 1258 داره ناز میکنه بگو اگر کارنکنی مفت میزارمت تو دیوار ابروت پیش نوکیا بره😶😶😶😶🤣🤣🤣🤣👌 نامه ای به همسر آینده ا م : سلام من آشپزی بلد نیستم همیشه گشنه میمونی بدبخت😂👋 دوست دارم بهترینم🦋🦋🦋🦋🦋🦋🪴🪴🪴🪴🪴عروس قورباقه ♥️♥️
arina1398 مدیر استارتر عضویت: 1398/06/26 تعداد پست: 3444 فردا برو اونجا که نصب کردی بگو ببین چشه چیه نصب کردی باز نمیشه اه چقد رو همه خودم نصب کردم مشکل یعنی از وی دی انه
arina1398 مدیر استارتر عضویت: 1398/06/26 تعداد پست: 3444 داره ناز میکنه بگو اگر کارنکنی مفت میزارمت تو دیوار ابروت پیش نوکیا بره😶😶😶😶🤣🤣🤣🤣👌 خدایی خیلی اذیت میکنه 🤕اینطور مواقع میگم حیف که دوربینت حرفه آیه وگرنه 👍🏻🥲🤣
کاربری_پانزدهم عضویت: 1401/09/29 تعداد پست: 9534 من با وی پی ان الان چندماهه راحت میرم اینستا و اصلا قطع نمیشهv p n کاربری پانزدهم😑این سیمکارت برای مادرشوهر خدابیامرز خواهرمه😑نزارین تن مرحوم تو قبر بلرزه😑پس گزارش نزن چای شیرین