[QUOTE=285548952]هم قد خودمه[/QUOT
شاید قدش دیگ بلند نشه و اگ بشه نهایت پنج سانت
بهتره بهش یاد بدین خودشو دوست داشته باشع و به حرف بقیه اهمیت نده و مهم نباشه براش
منم نوزده سالمه قدم همینه اوایل برام سخت بود اما الان برام مهم نیس و خودمو ناراحت نمیکنم شماهم باهاش صحبت کنین
البته پیش یه دکتر غدد ببرین شاید بتونه کاری کنه پنج سانتی بلند بشه