2777
2789
عنوان

کیا مستاجرن .؟

1231 بازدید | 72 پست

ودیعه چقد دادید؟ماهی چند

زهرا هستم مامان ی دختر ناز و دوقلو اسم دخترم رکسانا اسم پسرام دایان و دیان..دوقلوهام ارثی هستن چون منو ابجیم دوقلو هستیم از طرفی همسرم و داداشش دوقلو هستن  رکسانا ۶ ساله هست پسرام تازه متولد شدن 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ماهی ۴۰ با ۳.۵ بودیم اپارتمان

الان داریم میریم ۵۰ با ۴ ویلایی. 

البت شهرستانیم

 شب ها وقتی دستان کوچکت را در دستانم قرار میدهی و با نوازش مادرانه انگشتانم به خواب میروی،با خودم فکر میکنم...دیگر چه کسی در طول عمرت انقدر عاشقانه و بدون چشم داشت برای آرامشت تلاش میکند... بعد از این روزهای کودکی، دیگر چه کسی توی خواب محو تماشایت میشود و به رویت لبخند میزند تا آسوده بخوابی؟و من چقدر دیر میفهمم عظمت عشق مادرم را. و تو هیچ وقت نمیفهمی! هیچ وقت حجم احساس مرا درک نخواهی کرد! تو دختر نیستی! تو هیچ وقت مادر نمیشوی

من 

۲۵۰ رهن اجاره نمیدیم

«رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثِینَ» خدایا من از تو معجزه ای میخواهم،معجزه ای بزرگ،معجزه ای در حدخدا بودنت،تو خود بهتر میدانی،معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند🙏☺️

ما یکسال و چند ماه ازدواج کردیم! خونمون و خریده بودیم ولی  تا زمین گرفتیم خونمون‌و فروختیم و  پولشو دادیم برای ساخت خونه!    هیچی بیعانه و‌پیش ندادیم!و شرط فروشمون این بود ک ۵ ماه بشینیم تو خونه! 


تا خونمون حاظر بشه  الان تو خونه ی خودم مستاجرم 

دوست عزیز از ته قلبم دعا میکنم سال بعد اینموقع تو خونه ی خودت نشسته باشی و بگی ببین چقد خدا بزرگه از ...

امین

زهرا هستم مامان ی دختر ناز و دوقلو اسم دخترم رکسانا اسم پسرام دایان و دیان..دوقلوهام ارثی هستن چون منو ابجیم دوقلو هستیم از طرفی همسرم و داداشش دوقلو هستن  رکسانا ۶ ساله هست پسرام تازه متولد شدن 
ما یکسال و چند ماه ازدواج کردیم! خونمون و خریده بودیم ولی  تا زمین گرفتیم خونمون‌و فروختیم و &n ...

یعنی میشه منم توخونه بخرم

زهرا هستم مامان ی دختر ناز و دوقلو اسم دخترم رکسانا اسم پسرام دایان و دیان..دوقلوهام ارثی هستن چون منو ابجیم دوقلو هستیم از طرفی همسرم و داداشش دوقلو هستن  رکسانا ۶ ساله هست پسرام تازه متولد شدن 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز