همیشگی19 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/27 تعداد پست: 3082 عنوان نظر بدید 37 بازدید | 5 پست پیام بدم بهش یا نه؟؟کاتیم از عید تا الان خودمکات کردم ولی دلم تنگه اگ بدم چی بگم؟؟ 1402/01/25 | 22:27 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
همیشگی19 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/27 تعداد پست: 3082 نه نده منم یه هفته کات کردم دادمش به دست باد🐢 دلم تنگه اخه
maryam72e عضویت: 1398/07/29 تعداد پست: 1289 دلم تنگه اخه دلتنگی دلیل خوبی واسه اشتی کردن نیس وقتی با یکی کات میکنی به این فکر کن به چه دلیلی این کارو کردی تا دوباره ازش بدت بیاد و کم کم عادت میکنی سمتش نری
maijdsozouki عضویت: 1402/01/24 تعداد پست: 146 دلتنگی دلیل خوبی واسه اشتی کردن نیس وقتی با یکی کات میکنی به این فکر کن به چه دلیلی این کارو کردی تا ... قلب انسان منطق حالیشه؟ این حرفا توی روابژ طولانی مدت و با دوام جوابگو نیست