2789
عنوان

عمل بینی❌

| مشاهده متن کامل بحث + 741 بازدید | 51 پست

اگه تو زیبایی و اعتناد به نفست تاثیر گذاشته عمل کن، نه صرفا بخاطر اینکه اطرافیانت عمل کردن!

معمولا بعد از عمل صددرصد همونی که بخوایی نمیشه ولی از قبلی بهتر میشه

دکتر باید حتما حرفه ای باشه و تو از سبک عملش خوشت بیاد، دراین صورت راضی خواهی بود

هزینه عمل هم دکتر خوب حداقل باید ۳۵ تومنو در نظر بگیری بستگی به دکتر داره


🤍هزارمرتبه از ریشه، ریشه کن شده ام / اگر که خم نشدم ، تو استخوان منی 💖

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مامان‌من ۹ ساله عمل کرده مثل روز اوله تازه فامیلامونم عمل کردن ب مرور بهترم شده برعکس میگی هاا

من خیلی تحقیق کردم اکثرا اینطورن 

انگار بینی بعد از عمل بیشتر از قبلش رشد میکنه 

در جهت همون چیزی که بود 

خدایا با هر نفسم شکر تو گویم ... ❤️❤️🙏🙏
نه عزیزم اگه دکتر خوب عمل کنه که تنگی نفس نگیره مشکلی پیش نمیاد ولی تو سرما بدیش اینه که کیپ میشه بی ...

ممنون

خدایا شکرت خدایا شکرت بخاطر هر چیزی بهم دادی لمس گرمای کوه شنیدن شرشر بارون نفس کشیدن روزای خوبی که داره میاد خدایا شکرت اگر اشک ریختم تو چشممو پاک کردی خدایا شکر اگر محتاج بودم تو بهم ثروت دادی اگر منتظر بودم تو منو به انتظارم رسوندی خدایا شکرت بخاطر روزای آروم و شاد حال عالی آدمای مهربون و یاری رسان حرفای درست و منطقی  کار و تلاش زیاد و پر برکت خدایا شکرت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز