2777
2789
عنوان

بچم😔

77 بازدید | 6 پست

پسرم ۴سالشه سه چهارروزه تب میکنه که با شیاف تبش میاد پایین تا حالا انقدر طولانی نشده بود دکترم دوسه جا برم میگن چیزی نیست حتی ازمایششم چیزیش نبود

به نظرتون چی کارکتن تبش بیاد پایین؟

چه دارویی خوبه؟

الان استامینوفن میدم ولی جواب نمیده بهش

عفونت داره .

بچه منم  تبش پایین نمیومد.  چند روز طول کشید . بعد شربت عفونت دادم ‌ 

شفامو میخوام دعا کنید .اگه رفتید زیارتگاه  دعا کنید .  اگه خواستید زیارت عاشورا و دعای توسل یا حتی سوره حمد بخونید اسمم سمیرا . 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


والا بهش ازیتروماسین هم میدم


اره بده قطع نکن تا ۷ روز 


ویروس جدید همینطوریه . 

شفامو میخوام دعا کنید .اگه رفتید زیارتگاه  دعا کنید .  اگه خواستید زیارت عاشورا و دعای توسل یا حتی سوره حمد بخونید اسمم سمیرا . 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792