2777
2789
عنوان

پرستارا

284 بازدید | 46 پست

بچها انقد از بدی این رشته و شغل دارن میگن ک کم کم دارم ب انصراف فکر میکنم 🙄🙄🙄

این چیزایی ک میگن ک فوق العاده سختههد زندگی نمیتونی کنی راسته؟؟وقت نداری برای زندگی ووووو ....... مریضی و هزار جور بیماری میگیری لطفا پرستارا از شغلشون بگنن

مرا هزار امید است و هر هزارش همه اوست❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دو سه تا پرستار اطرافم هست ک خیلی اهل خوش گذرونی و بیرون رفتن هستن..

پ چرا میگن وقت برای زندگی نیست همش بیمارستانی🙄😐

مرا هزار امید است و هر هزارش همه اوست❤️
اره من پشیمونم  چون زندگیت میشه فقط شیفت خواب یا بیمارستان شیفتی یا خونه خوابی حالت دیگه ای ند ...

من با علاقه انتخابش کردممم 

دوستش داشتم ولی انقد دارن از بدیش میگنن حتی یکی از فامیلامون گفت در اینده حمال میشی😐انقدددد بد گفتن ناراحتم

مرا هزار امید است و هر هزارش همه اوست❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز