2789
عنوان

دل شکستن......

59 بازدید | 3 پست

بچه ها شده تا حالا بخاطر یه حرفی بد جور دلتون بشکنه...

من یه بیماری گرفتم که رو ظاهر صورتم تاثیر زیادی گذاشته الان شکر خدا خیلی بهتر شده یادمه اوایل خیلی ناراحت بودم خجالت میکشیدم برم بیرون اما بخاطر خرید روزمره منزل مجبور بودم برم فروشگاه تره بار و.... 

مادر دوستمو دیدم اومد گفت چرا انقدر لاغر شدی و اینا گفتم نه بابا خاله من چند وقته بخاطر دارو هایی که مصرف میکنم احساس میکنم چاق هم شدم همونجا یه حرفی بهم زد که تمام بدنم آتیش گرفت اومدم خونه انقدر گریه کردم از ته دلم حتی الانم یادم میاد بغض میکنم دو روز بعد رفتم سمت مشهد تمام شب تو اتوبوس گریه کردم 

به حرم که رسیدم دم درش که باید چادر سرت کنی انقد گریه کردم انقدر بخاطر حرف اون زن دلم شکسته بود آخه چرا یکی که من اصلا کاری باهاش ندارم اینطوری دلمو بشکنه

ناراحت نشو بخدا بعضیا کلا اصلا حرف زدنشون بلد نیستن  نباید ب دل بگیری

ادما میتوانند هرجور که دوست دارند زندگی کنند بشرط اینکه باعث اسیب ب زندگی بقیه نشه..کاش بشه بریم ی جایی که بخاطر دیگران راه رسم زندگیم عوض نکنیم .. ...ب امید  روزی این سرزمین جای بهتری شود برای زندگی

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ناراحت نشو بخدا بعضیا کلا اصلا حرف زدنشون بلد نیستن  نباید ب دل بگیری

امشب شب قدره نمیگم من فرشتم اما چجوری ما با این گناهامون قرآن سرمون میگیدیم با این حق الناس هامون با این دل شکستنا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز