barfi6 مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 6144 عنوان عمه 122 بازدید | 11 پست زن داداشالطفاانقدازخواهرشوهربدنگین جلوبچه داداشش 🥺🥺🤕خوب اونام دل دارن دلشون تنگ میشه برابچه برادرشون انقد بچه روپرمیکنید دیگه ازعمه متنفرمیشه توهمین نی نی سایت همش ازخواهرشوهربدمیگن 🤕 همش خاله خاله 1402/01/24 | 08:35 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
kimkatrina عضویت: 1401/05/12 تعداد پست: 29527 موافقم و اگر بر تو ببندد همه ره ها و گذرها؛ ره پنهان نماید، که کس آن راه نداند..! | تعلیق
missengineer عضویت: 1397/04/15 تعداد پست: 5385 زنداداشای من اصلا اینجوری نیستنیه بار خواهر زنداداشم از برادرزاده ام میپرسه که منو بیشتر دوست داری یا عمه رواونم میگه خاله ببخشید ولی من عمه رو بیشتر دوست دارم
kimkatrina عضویت: 1401/05/12 تعداد پست: 29527 در اینده عمه میشممم البتهدمعلوم نیست چند سال دیگع هر روز امضاتو عوض می کنی؟ و اگر بر تو ببندد همه ره ها و گذرها؛ ره پنهان نماید، که کس آن راه نداند..! | تعلیق
کاربری_پانزدهم عضویت: 1401/09/29 تعداد پست: 9534 مادر باید خیلی بی مغز باشه که از بچگی تو ذهن بچش تخم کینه و نفرت بکاره و بچشو با این افکار مسموم بزرگ کنهاز خواهرشوهرام زیاد خوشم نمیاد ولی به بچم یاد دادم بهشون بگه عمه جون کاربری پانزدهم😑این سیمکارت برای مادرشوهر خدابیامرز خواهرمه😑نزارین تن مرحوم تو قبر بلرزه😑پس گزارش نزن چای شیرین
سمیه_1367 عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 متاسفانه اختلافات خانوادگی به بچه ها هم کشیده می شه..نباید این طور باشه..بچه دیگه حد اقل یه حمایت عاطفی داشته باشه لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز
barfi6 مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 6144 موافقم همین دخترخاله ی خودم دیروزبدون هیچ مشکلی که باخواهرشوهرش داشته باشه به بچش میگفت بگووعمه خره بگوعمه نفهمه😑😑😑 اه انقدحرص خوردما
barfi6 مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 6144 مادر باید خیلی بی مغز باشه که از بچگی تو ذهن بچش تخم کینه و نفرت بکاره و بچشو با این افکار مسموم بزر ... آفرین خوب کاری میکنی 😍😍😍
barfi6 مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 6144 متاسفانه اختلافات خانوادگی به بچه ها هم کشیده می شه..نباید این طور باشه..بچه دیگه حد اقل یه حمایت عا ... باورکن بعضی عمه هاخوبن این زن داداشان که مشکل دارن
سمیه_1367 عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 باورکن بعضی عمه هاخوبن این زن داداشان که مشکل دارن همه خوبن..اصلا بد نداریم. فقط وقتی رابطه ای مخدوش می شه هر دو طرف مقصرن..نمی شه گفت یه نفر..اما در هر حال به بچه ها نباید بگن لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز