2777
2789

ریختش خوب نیست چون سایت اصلا عکسارو نشون نمیده 

از خون جوانان وطن لاله دمیـده 🥀🖤......خوش باش که ظالم نبرد راه به منزل 🥂🕊️🤍🫶 خداوندا این سرزمین را از ظلم و ستم و جهل و فریبکاری و خرافات محفوظ بدار 🤲 الهی آمـــــین 😇

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من درست میکنم یه جا میخورم.اصلا برا روز بعد نمیمونه

اره خیلیییی خوشمززززه ست واااقعا 😍😍😍😍


من هل و زعفران و گلابم میزنم عااالی میشه

از خون جوانان وطن لاله دمیـده 🥀🖤......خوش باش که ظالم نبرد راه به منزل 🥂🕊️🤍🫶 خداوندا این سرزمین را از ظلم و ستم و جهل و فریبکاری و خرافات محفوظ بدار 🤲 الهی آمـــــین 😇

من درست میکنم یه جا میخورم.اصلا برا روز بعد نمیمونه

من اصلا سیب دوس ندارم ولی کمپوتشو خیلی دوس دارم‌دیگ هر وقت بخیرم باهاش کمپوت درست میکنم‌که خودمم بخورم

اره زعفرون و گلاب و ی دونه هل و ی چوب دارچین

عکس و آپلود کن همه ببینن😋

از خون جوانان وطن لاله دمیـده 🥀🖤......خوش باش که ظالم نبرد راه به منزل 🥂🕊️🤍🫶 خداوندا این سرزمین را از ظلم و ستم و جهل و فریبکاری و خرافات محفوظ بدار 🤲 الهی آمـــــین 😇

دستور پختش رو بگو  دلم خیلی خواست

چشم دستورش اینه به ازای هر ده سیب البته قرمز نباشه

۶ قاشق شکر

 ۱ قاشق گلاب 

۱ قاشق ابلیمو 

من خودم همیشه هل و دارچین میریزم 

اونقدی زعفران بریز که رنگ بگیره مثلا گفته بود ۳ قاشق ولی من زعفرونم خوب نبود ۶ قاشق ریختم از دم کرده اش

دیگ اگه کوچیک بودن از وسط دو نطف کن بزرگم بودن ۴ قاچ کن وقتی که داری کلشو پوست میگیری واسه اینکه رنگشون زرد نشه هرچیو پوست میگیری بریز تو ی کاشه اب که توش یکی دو قاشق ابلیمو ریختی اینجوری سیبا کدر نمیشه


کاملم پوست گرفتی اندازه ای که مناسب حجمشون باشه اب بریز تو قابلمه با شکر بزار جوش بیاد جوش اومد سیبای قبلی رو اب کش کن و با گلاب و هل و دارچین و زعفرون بریز تو قابلمه و بزار چند دیقه بمونه من وقت بود تو ۳ دیقه حاضر میشد وقت بود تو ۱۵دیقه بستگی به سیبا  داره 

حواست بهش باشه له نشه یکم نرم شد شکلش عوض شد بریزش تو ی کاسه دیگه تا خنک شه بعد بزار یخچال نوش جون

من ریخته بودم تو این کاسه تا خنک شه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز