2777
2789
عنوان

سن بالا

369 بازدید | 18 پست

چرادخترافک میکنن توهمون رنج سنی میمونن مثلاخیلی شنیدم طرف به یه دختر۴۰ساله گفته ترشیدس طرف این طرزه فکره بیخودولطفابندازین کنار مگه شماها۴۰نمیخواین بشین هممون یه روزبچه بودیم های داره سنمون میگذره بهتره بهم احترام بزاریم🥰🥰🥰🥰معذرت میخواما اگه اسم دختره ۴۰ساله پیردختره پس خانومایه متاهل ۴۰ساله میشن پیرزن 😑😑😑😑

چه شده است سر صبحی مارکو

اگه میبینی تو یه تاپیک باهم بحث کردیم و تو تاپیک بعدی باهات مهربون بودم بدون من اصلا به اسم کاربری ها دقت نمیکنم یا یادم میره                                 کاربر جدید نیستم۳ سال خاموش بودم ۹۸ به جمع گلتون اضافه شدمممم  ولیییی لو رفتم اشنایان شناسایی کردن کم مونده بود شرفم بره   با احترام جواب اونی که بهم توهين کنه رو نمیدم 🌷 یه صلوات برای خوشبختیم بفرستید ممنوووونم 🙏 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم کاملا با حرفاتون موافقم و خیلی دیدم تو این سایت ک خودشون ب خودشون میگن ترشیده دیگه وای ب حال بقیه ک چی بگن بهشون 

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل /که گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم ..♥

بی خیال بابا ما تو فامیلمون طرف خانواده پولدار دخترش خیلی خوشگل شاغل کلی ام خاستگار داش واس خودش ۴۰ سالگی با ی پسر همسن خودش ازدواج کرد الانم بچه دارن زندگیشونم خوبه

زندگی اینا خیلی بهتر دختر زیر ۲۰ساله ک نگران شوهر نکردنه واخرشم با ی ادم بی ربط ازدواج میکنه یا با ی ادم ۲۰سال بزرگتر

والا

🤣🤣🤣🤣من ۴۰سالم نیست ولی خوب دل شکستن خوب نیست

اره افرین دقیقا 

اگه میبینی تو یه تاپیک باهم بحث کردیم و تو تاپیک بعدی باهات مهربون بودم بدون من اصلا به اسم کاربری ها دقت نمیکنم یا یادم میره                                 کاربر جدید نیستم۳ سال خاموش بودم ۹۸ به جمع گلتون اضافه شدمممم  ولیییی لو رفتم اشنایان شناسایی کردن کم مونده بود شرفم بره   با احترام جواب اونی که بهم توهين کنه رو نمیدم 🌷 یه صلوات برای خوشبختیم بفرستید ممنوووونم 🙏 
منم کاملا با حرفاتون موافقم و خیلی دیدم تو این سایت ک خودشون ب خودشون میگن ترشیده دیگه وای ب حال بقی ...

مثلایکی می یادمیگه وای مامانه من ۳۸سالشه من الان ازدواج کردم چه دیرشده😑🤣🤣

منم  ۳۹ م دارم میرم ۴۰ و مجردم 

اقایون باید بنماین تا زن کامل بشه از ترشیدگی در بیاد؟

خیلی وقته این اصطلاح از جامعه پاک شده بنظرم

الان یه زن صدتا مرد رو تو کار و مدیریت زندگی و خانواده حریفه



سلامتي،ارامش، شادي، عشق و احترام؛ثروت
مثلایکی می یادمیگه وای مامانه من ۳۸سالشه من الان ازدواج کردم چه دیرشده😑🤣🤣

😂😂

من فکر میکنم چون اکثر کاربر های اینجا تو سن کم ازدواج کردن و بچه هم دارن بقیه رو با خودشون مقایسه میکنن 


به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل /که گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم ..♥
زنده باشی عزیزم من مجردم از این حرفا میزنن  بعضی ها کارشون ازار دادن

والامن ۲۳سالم بود بهم میگفتن ترشیده🤣🤣البته خانوادم خیلی دوسم دارن اطرافیان

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز