2777
2789
عنوان

مشکل با قرص

152 بازدید | 14 پست

سیستم بدنی من با قرص مشکل جدی داره.هر نوع قرصی.به محض اینکه میخورم گلاب بروتون بالا میارم .بخاطر حساسیت به لاکتوز نمیتونم شیر بخورم و باید قرص کلسیم بخورم ولی اینجوری میشم‌.درد هر چقد داشته باشم نمیتونم مسکن بخورم .مریض میشم میرم دکتر میگم تروخدا آمپول بنویسید یا شربت.واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم .کسی میدونه چه راه حلی وجود داره؟بخاطر میزان اب نیست چون بر میزان آبی امتحان کردم فایده نداشت.

چنقده تو قشنگی🥺(کاربری متعلق به دونفر است) مهم نیست چقد طول بکشه مهم نیست چطوری پیش بره مهم آخرشه که اونی میشه که من میخوام . تو تمام منی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ازمایش دادی ببینی دلیلش چیه دکترا چی میگن

نه بارها به دکتر توضیح دادم مشکلمو ولی فقط میگن اب بیشتر بخور یا مثلا نصف کن قرصو .هرچه میگذره انگار بدتره یعنی قبلا قرص کوچک میتونستم بخورم الان همونم نمیتونم

چنقده تو قشنگی🥺(کاربری متعلق به دونفر است) مهم نیست چقد طول بکشه مهم نیست چطوری پیش بره مهم آخرشه که اونی میشه که من میخوام . تو تمام منی

قزصتو با آب میوه خوردی؟

نه با آب.با آمیوه مگه میشه قرص خورذ

چنقده تو قشنگی🥺(کاربری متعلق به دونفر است) مهم نیست چقد طول بکشه مهم نیست چطوری پیش بره مهم آخرشه که اونی میشه که من میخوام . تو تمام منی

نمیشه پودر کنی ؟!

تاحالا امتحان نکردم

چنقده تو قشنگی🥺(کاربری متعلق به دونفر است) مهم نیست چقد طول بکشه مهم نیست چطوری پیش بره مهم آخرشه که اونی میشه که من میخوام . تو تمام منی

اره عزیزم میشه  با شیر نباید دارو خورد  با آبمیوه امتحان کن خوب میشی

👍ممنون حتما ایندفعه امتحان میکنم‌.اخه شنیده بودم یه سری داروهارو نباید با آب میوه خورد

چنقده تو قشنگی🥺(کاربری متعلق به دونفر است) مهم نیست چقد طول بکشه مهم نیست چطوری پیش بره مهم آخرشه که اونی میشه که من میخوام . تو تمام منی

کلسیم جوشان بخور

داروخانه اینجا جوشان فقط ویتامین سی داره انقد که پیشرفتس

چنقده تو قشنگی🥺(کاربری متعلق به دونفر است) مهم نیست چقد طول بکشه مهم نیست چطوری پیش بره مهم آخرشه که اونی میشه که من میخوام . تو تمام منی

پودری کن توی آب ب نظرم خوب بشه امتحان کن شاید جواب داد

قبلا خیلی ریز میکردم حالا ایندفعه امتحان میکنم👍 ممنون 

چنقده تو قشنگی🥺(کاربری متعلق به دونفر است) مهم نیست چقد طول بکشه مهم نیست چطوری پیش بره مهم آخرشه که اونی میشه که من میخوام . تو تمام منی

داروخانه اینجا جوشان فقط ویتامین سی داره انقد که پیشرفتس

از سایت داروکده سفارش بده ارسال رایگان هم داره، مطمن هم هست

عمری دگر بباید بعد از وفات ما را، کاین عمر طی نمودیم اندر امیدواری،،، 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز