سلام دوستان امروز ۱۵ پریودیم بود و از روز۱۲ کیت میزارم روز ۱۲ منفی ۱۳ منفی دیروز که ۱۴ بود منفی بود ودیشب دباره گذاشتم یه حاله خیلی کمرنگ ویه حاله پرنگ انداخت و سینه درد سنگینی سینه ورم سینه دردتخمدان وتیر کشیدن داشتم البته از روز ۱۳ شروع شدن تا دیشب داشتم که دیشب ترشح وصبح ترشحات مانند سفیده تخم مرغ بودن
ولی امروز صبح یه کیت دیگه گذاشتم بازم یه حاله کمرنگ یه حاله پرنگ افتاد ولی امشب دو تا گذاشتم منفی شدن یعنی چی خانما 🥺خواهش میکنم کمکم کنید بنظر شما تخمک گذاریم دیشب تا صبح بوده وتمام ؟؟؟؟
امشب هم باز ترشح آمد ماننده سفیده تخم مرغ ولی کمی شیری
اما یک برنامه نصب کردم اسم برنامه یک زن هست که تاریح پری و تخمک گذاری را میگه ولی به حساب اون تازه تخمک گذاریم از امروز باید شروع میشدن و تا ۲۹ فروردین ادامه داشتن که متاسفانه کیت دوتاش امشب منفی بود دوره سیکلم ۳۱ روزه هست دیشب هم که کیت گذاشتم باحاله کمرنگ بازم اقدام کردم الان حیلی ناراحتم که نکنه باردار نشم 😔😔😔😔😔😔لطفا کسی چیزی میدونه رهنماییم کن دیگه خسته شدم ا